Kumho Tire zamierza zwiększać rozpoznawalność marki na europejskim rynku. Producent zaprosił dealerów do Östersund w Szwecji na Kumho Winter Driving Experience.
W trzydniowym wydarzeniu, które odbyło się w lutym, uczestniczyli m.in. Il-taik Jung, prezes i dyrektor generalny Kumho Tire oraz Tony Gangseung Lee, dyrektor na Europę. Kluczowi partnerzy handlowi firmy mieli okazję testować zimowe ogumienie marki, w tym najnowszy model Wintercraft WP52+. Pokryty śniegiem i lodem tor Östersund zapewniał do tego odpowiednie warunki. Uczestnicy testowali również Wintercraft Ice WI32, przeznaczony na rynek nordycki model z kolcami. Dodatkowymi atrakcjami były jazda wyścigowym samochodem Kumho FIA TCR World Tour z profesjonalnym kierowcą oraz przejażdżki skuterami śnieżnymi. Podczas wydarzenia firma przedstawiła gościom swoje zimowe produkty i strategię marki.
- Kumho Tire planuje w tym roku skoncentrować się na zwiększaniu wartości swojej marki na rynku europejskim - powiedział Il-taik Jung. - Zrealizujemy to poprzez zwiększenie dostaw opon premium dla producentów sprzętu oryginalnego, udowadnianie swoich umiejętności technologicznych za pomocą testów opon oraz rozwój marketingu marki, w tym sponsoringu sportowego. Naszym celem jest, aby ten rok stał się pierwszym, w którym marka Kumho Tire zostanie silnie zakorzeniona w świadomości klientów w Europie i poza nią.
- Europa jest kluczowym rynkiem dla Kumho. W ciągu ostatnich czterech lat odnotowaliśmy w tym regionie średni roczny wzrost sprzedaży na poziomie 33 proc. Europejscy konsumenci ceniący jakość coraz chętniej wybierają naszą markę. Nasze produkty regularnie zdobywają uznanie za jakość w testach przeprowadzanych przez renomowane organizacje i magazyny, takie jak niemieckie ADAC czy Auto Bild. W dalszym ciągu będziemy wzmacniać nasze działania w zakresie badań i rozwoju oraz zwiększać inwestycje, aby dostarczać produkty wysokiej jakości, spełniające potrzeby rynku - dodał dyrektor Kumho na Europę.
Źródło i fot.: Kumho Tire
Oprac.: (zg)