Producent opon przemysłowych, rolniczych i OTR ogłasza odnowienie współpracy z mistrzem świata Superbike 2024 Toprakiem Razgatlıoğlu.
"El Turco" zdobył swój drugi tytuł World Superbike w 2024 roku, stając się trzecim zawodnikiem, który wygrał dwa mistrzostwa z dwoma różnymi producentami. Urodzony w 1996 roku w Turcji Toprak Razgatlıoğlu jest jednym z najbardziej utalentowanych zawodników Superbike. Po debiucie w mistrzostwach świata w 2018 roku szybko zaznaczył swoją obecność dzięki agresywnemu stylowi jazdy i umiejętnościom hamowania. W 2021 roku, jeżdżąc dla Yamahy, został pierwszym tureckim mistrzem w tej kategorii, przerywając sześcioletnią dominację Jonathana Rea i Kawasaki. W 2024 roku powtórzył to osiągnięcie z BMW.
Prometeon zdecydował się nadal wspierać Razgatlıoğlu, ponieważ doskonale uosabia on wartości Grupy: determinację, ambicję i ciągłe dążenie do doskonałości. Jego zdolność do podchodzenia do każdego wyścigu z wytrwałością i techniką trafnie odzwierciedla ducha Prometeon, z jego silnym naciskiem na wydajność i innowacje. Współpraca z Toprakiem Razgatlıoğlu jest częścią strategii mającej na celu wzmocnienie reputacji producenta opon w zakresie niezawodności i wydajności na arenie międzynarodowej.
Prometeon postanowił kontynuować współpracę z zawodnikiem ze względu na to, że jego postawa odzwierciedla wartości firmy: determinację, ambicję i dążenie do doskonałości. Jego podejście do wyścigów, oparte na wytrwałości i technice, wpisuje się w filozofię firmy, która kładzie duży nacisk na wydajność i innowacje. Współpraca z Toprakiem Razgatlıoğlu jest częścią strategii mającej na celu wzmocnienie pozycji producenta opon na rynku międzynarodowym
- Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy kontynuować współpracę z mistrzem kalibru Topraka Razgatlıoğlu, którego energia i determinacja doskonale odzwierciedlają wartości Prometeon. Toprak to niezwykły zawodnik, który wie, jak ekscytować widzów swoim talentem i unikalnym stylem jazdy. To właśnie ta zdolność do przekraczania granic czyni go idealnym partnerem dla Prometeon. To partnerstwo stanowi okazję do wzmocnienia naszej obecności na arenie międzynarodowej, nawiązania kontaktu z globalną społecznością fanów i zaprezentowania naszego zaangażowania w innowacje w wysoce konkurencyjnym kontekście - skomentował Maurizio Sala, CEO Middle East & Africa w Prometeon.
Źródło i fot.: Prometeon