Firma Kumho Tire została oficjalnym sponsorem francuskiej drużyny rugby Stade Toulousain. Umowa obejmuje okres od połowy sezonu 2024/25 do sezonu 2027/28.
Stade Toulousain z 22 trofeami to jeden z najbardziej utytułowanych klubów w Europie. Drużyna jest sześciokrotnym zwycięzcą Pucharu Europy Mistrzów Rugby, zdobyła także m.in. tytuł French Rugby League w sezonie 23/24. Francuska liga rugby Top 14 cieszy się szczególną popularnością. Średnia frekwencja na meczach wynosi blisko 15 tys. widzów.
Logo Kumho pojawi się na koszulkach zawodników, a także na tablicach LED podczas meczów rozgrywanych na Stade Ernest-Wallon, domowym stadionie drużyny. Ponadto producent opon planuje również wspólne wydarzenia i kampanie marketingowe, które umożliwią bezpośrednią komunikację ze społecznością fanów drużyny rugby.
- Cieszymy się, że mogliśmy nawiązać partnerstwo ze Stade Toulousain, jednym z czołowych klubów rugby we Francji. Dzięki tej współpracy będziemy intensywnie działać na rzecz zwiększenia rozpoznawalności marki Kumho Tire we Francji i na rynkach globalnych, a także umacniania jej pozycji jako marki premium - powiedział Gangseung 'Tony' Lee, prezes Kumho Tire Europe.
Źródło i fot.: Kumho Tire
Oprac.: (zg)