W Warszawie 24 stycznia miało miejsce uroczyste otwarcie nowej przestrzeni biurowej Partner Opony Polska (POP). Wydarzenie zgromadziło przedstawicieli branży oponiarskiej, blisko współpracujących z POP.
Gości powitała prezes zarządu, Aneta Dolińska, która w swoim przemówieniu podkreśliła znaczenie współpracy i wspólnych działań w branży. – Otwieramy nowoczesną przestrzeń biurową typu open space, którą planujemy wynajmować. Dzięki temu będzie ona generować pasywny dochód dla Partner Opony Polska – poinformowała.
Podczas wystąpienia prezes Dolińska zwróciła uwagę na kluczową rolę współpracy między POP a producentami opon. – Naszą misją jest wzmacnianie rynku detalicznego, tak abyście jako producenci, mieli lepszą pozycję w relacjach z dużymi hurtowniami i podmiotami internetowymi. Wspieranie sprzedawców detalicznych i rozwój rynku detalicznego przynosi korzyści wszystkim stronom. Dlatego dziękuję Państwu za dotychczasową współpracę i zachęcam do jej dalszego rozwijania – dodała.
A. Dolińska podzieliła się również informacjami o zmianach, jakie zaszły w funkcjonowaniu firmy. – Zdecydowaliśmy się na reorganizację działalności, dostosowując jej strukturę do potrzeb rynku i producentów. Wydzieliliśmy część odpowiedzialną za koła oraz część flotową, co pozwala nam lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych partnerów biznesowych – wyjaśniła.
Po części oficjalnej goście mieli okazję wziąć udział w krótkiej prezentacji na temat rozwoju firmy, a następnie zostali zaproszeni na poczęstunek w luźniejszej atmosferze. Pełna relacja z tego wydarzenia znajdzie się w lutowym wydaniu Przeglądu Oponiarskiego.
Tekst i fot.: (MG)