Należąca do grupy Yokohama-ATG marka Alliance świętuje 70 lat sukcesów na rynku. Z okazji jubileuszu uruchomiono globalną kampanię „Always by Your Side”, która podkreśla silne więzi łączące markę z klientami.
Alliance to uznana marka w branży rolniczej i leśnej, która łączy wieloletnie doświadczenie z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu w technologii radialnej oraz obecności na rynkach w ponad 120 krajach zdobyła zaufanie klientów. W jej ofercie znajdują się opony wyposażone w technologie takie jak Agriflex, SLT czy Elite. Portfolio marki obejmuje róznież gamę opon radialnych, diagonalnych i pełnych, które znajdują zastosowanie m.in. w budownictwie, transporcie materiałów oraz pielęgnacji terenów zielonych.
- Cieszymy się, że możemy świętować 70 lat sukcesów marki Alliance w segmencie opon OHT i z dumą ogłaszamy globalną kampanię „Always by Your Side”. To wyraz uznania dla trwałych relacji, jakie przez lata budowaliśmy i pielęgnowaliśmy z naszymi zaufanymi klientami i partnerami - powiedział Angelo Noronha, prezes i dyrektor generalny Yokohama-ATG. - Kampania podkreśla również jakość, doskonałość i zaangażowanie, jakie marka Alliance oferuje swoim odbiorcom. Kluczową rolę w utrzymaniu tego zobowiązania odgrywają nasze rozbudowane zespoły na całym świecie, które zapewniają pomoc zawsze, gdy jest potrzebna.
Kampania „Always by Your Side” prowadzona przez Alliance będzie realizowana w ciągu 2025 roku. W jej ramach planowane jest wyróżnienie kluczowych klientów i partnerów marki z całego świata. Celem przedsięwzięcia jest także umocnienie wizerunku Alliance jako marki godnej zaufania, oferującej niezawodne i dostosowane do potrzeb rozwiązania.
Źródło i graf.: Yokohama-ATG
Oprac.: (zg)