2025-01-22

Debiut nowej marki opon

Hankook wprowadza na rynek europejski Optimo - nową submarkę, która pozwoli firmie lepiej dostosować ofertę do potrzeb klientów i zwiększyć udział w rynku europejskim.

Optimo uzupełnia dotychczasowe marki premium i siostrzane firmy Hankook, koncentrując się na ogumieniu do samochodów osobowych. Portfolio nowej marki, które obejmuje opony na wszystkie pory roku, odpowiada na zapotrzebowanie rosnącego segmentu rynku. Sama nazwa Optimo pochodzi od jednej z opon całorocznych Hankook.

- W ostatnich latach firma Hankook odnotowała imponujący wzrost na rynku europejskim - mówi Jongho Park, dyrektor operacyjny Hankook Tire Europe. - Wprowadzając markę Optimo, wyznaczamy kurs mający na celu kontynuację tej historii sukcesu w przyszłości.

Celem poszerzenia oferty jest wzmocnienie pozycji firmy jako niezawodnej i zaufanej marki. Optimo ma pomóc utrzymać udziały w coraz bardziej konkurencyjnym rynku oraz przyczynić się do rozwoju nowych kanałów dystrybucji o niewykorzystanym potencjale. Marka będzie oferować przejrzystą i spójną gamę produktów, w tym opony letnie, całoroczne i zimowe, z naciskiem na osiągi i niezawodność.

Hankook promuje nową markę w sieci oraz offline i będzie obecny w materiałach marketingowych, wzmacniając jej wiarygodność i niezawodność.  Dzięki rekomendacji firmy Optimo ma być postrzegana jako rzetelny i zaufany producent. W drugim kwartale 2025 roku marka zostanie wprowadzona na inne rynki poza Europą.

W chwili wprowadzenia na rynek oferta Optimo obejmuje następujące produkty:

Źródło i graf.: Hankook Tire

drukuj  
Komentarze użytkowników (1)
tomekk, 2025-01-24 09:56:54
"W drugim kwartale 2025 roku marka zostanie wprowadzona na inne rynki poza Europą."

A w Europie wiadomo od kiedy i kto będzie dystrybutorem?
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń