Pierwsze półrocze 2013 r. okazało się najlepszym okresem w historii firmy. We wspomnianym przedziale czasowym na całym świecie sprzedano 780500 samochodów tej marki. Odnotowano wzrost sprzedaży o 6,4 proc. w stosunku rok do roku.
Tylko w czerwcu br. sprzedano dokładnie 140300 sztuk. W porównaniu z analogicznym okresem w 2012 r. liczba sprzedanych aut wzrosła o 5,5 proc. Dużo lepsze wyniki niż te sprzed roku odnotowano w trzech krajach. Duży wzrost, bo aż o 33,5 proc., udało się uzyskać w Chinach. W Wielkiej Brytanii sprzedaż zwiększyła się o 14,3 proc., a w USA o 8,2 proc.
Sukces ten marka zawdzięcza konkretnym modelom, wśród, których wymieniane są: A3, Q3 i Q5. Według założeń koncernu, w drugim półroczu motorem napędowym ma się stać A3 Limousine, która w europejskich salonach pojawi się we wrześniu 2013 r. W Chinach i USA model ten ma być dostępny dopiero w 2014 r.