W najnowszym wydaniu kalendarza Inter Cars, zatytułowanego „Road to Yourself”, autor zdjęć Tomasz „Zieniu” Zienkiewicz zaprasza odbiorców na drogę pełną wrażeń, wspomnień i inspiracji.
W „Road to Yourself” głównym motywem jest droga. Miejsca takie jak Route 66, Los Angeles, Las Vegas czy Monument Valley nie tylko definiują amerykański krajobraz, ale także wpisują się w kulturowy obraz wolności. Podróż przez te miejsca to symboliczna droga do siebie - pełna wspomnień, radości, ale i refleksji. Zienkiewicz, ukazując te ikoniczne przestrzenie, przypomina o chwili zatrzymania i odnalezieniu w sobie pragnienia przygody.
W tej podróży uczestniczą ikony motoryzacji: Dodge, Mustang, Lincoln czy Cadillac. Samochody te nie są przypadkowymi rekwizytami. Każdy model symbolizuje inne podejście do drogi, inne spojrzenie na przygodę i niezależność. Ich ponadczasowy design i charakter ma przenosić w podróż zarówno przez czas, jak i przestrzeń.
Kalendarz „Road to Yourself” wyłamuje się z konwencji. Tomasz Zienkiewicz podkreśla, że w tym projekcie chodzi o autentyczne emocje, prawdziwe chwile i wierność rzeczywistości: -W dobie sztuczności, AI i filtrów chciałem pokazać, że warto się zatrzymać. Postawiliśmy na autentyczność. Ten projekt to prawdziwa podróż - z wszystkimi urokami i trudnościami, niespodziewanymi wydarzeniami. Zdjęcia realizowaliśmy w ikonicznych miejscach, takich jak Route 66, Los Angeles, Las Vegas czy Monument Valley, bo doskonale pasują do klimatu drogi, wolności i podróży. Ten projekt, realizowany z fantastycznym zespołem, to nie tylko zbiór zdjęć, ale opowieść, która ma inspirować do odkrywania siebie i podróży przez życie na własnych zasadach.
Tegoroczny nakład wynosi ponad 50 tys. egzemplarzy.
Źródło i graf.: Inter Cars