Point S wzmacnia swoją obecność w Azji Wschodniej, uruchamiając sieć franczyzową na Tajwanie.
W celu uruchomienia sieci franczyzowej na Tajwanie Point S nawiązał współpracę z firmą Car Quality, posiadającą 30 punktów sprzedaży, które wkrótce zostaną oznakowane marką Point S. Pierwszy flagowy serwis Point S na Tajwanie został oficjalnie otwarty 23 października. W wydarzeniu uczestniczyli Fabien Bouquet, dyrektor generalny Point S, oraz Christophe Rollet, prezes na arenie międzynarodowej.
Ekspansja Point S w Azji rozpoczęła się w 2016 roku, a najnowsza inicjatywa wzmacnia obecność sieci w regionie. Do tej pory posiadała ona już punkty w Indiach, Singapurze, Chinach, Hongkongu i Makau.
- Jako sieć dążymy do dalszej ekspansji w Azji i dostarczania kierowcom w tym regionie naszej unikalnej oferty sprzedażowej. Z radością nawiązaliśmy współpracę z firmą Car Quality na Tajwanie, która posiada ugruntowaną pozycję na rynku i podziela nasze wartości wspierania niezależnych przedsiębiorstw w branży motoryzacyjnej. Po odwiedzeniu naszego pierwszego flagowego sklepu na Tajwanie, z niecierpliwością czekam na rozwój sieci o kolejne 30 centrów Point S w niedalekiej przyszłości - powiedział Fabien Bouquet, dyrektor generalny Point S International.
- Partnerstwo z Point S jest ważnym krokiem dla Car Quality. Dzięki współpracy z marką o globalnej rozpoznawalności nie tylko umocnimy pozycję naszych punktów sprzedaży na Tajwanie, ale także będziemy mogli wykorzystać relacje i kontakty międzynarodowe sieci Point S z najlepszymi dostawcami opon, części, olejów i środków smarnych, narzędzi, akcesoriów oraz materiałów eksploatacyjnych. Dziękuję naszym klientom, dostawcom i pracownikom za dotychczasowe wsparcie i zaufanie jakim obdarzają Car Quality. Wspólnie cieszymy się z możliwości rozwoju naszego biznesu który od dziś będzie wspierany przez Point S - dodał założyciel firmy Car Quality, Chuo Feng-Min.
Źródło i fot.: Point S