2024-10-29

Nowa kampania Uniroyal

Uniroyal prowadzi nową ogólnoeuropejską kampanię. Pod hasłem „Wszystko pod kontrolą” marka zamierza zwiększać świadomości i zaufanie do swoich produktów.

- Uniroyal to technologia, bezpieczeństwo, dostępność i optymizm. Dzięki świeżej i progresywnej kampanii konsumenckiej chcemy pokazać charakter marki i wzmocnić zaufanie klientów do jej produktów - mówi Claudio Toldi, Head of Marketing Communications for Europe, the Middle East and Africa w Continental Opony. - Uniroyal jest wysokiej jakości marką należącą do Continental od ok. 45 lat. Obecnie oferuje szeroką gamę opon o najwyższych parametrach bezpieczeństwa w każdych warunkach pogodowych. Zainwestowaliśmy i będziemy nadal inwestować w produkty oraz marketing naszego wielomarkowego portfolio.

Motyw kampanii symbolizuje niezawodność i ochronę zapewniane przez opony Uniroyal. W tym kontekście logotyp marki, czerwony parasol, odgrywa kluczową rolę. Obraz deszczowej drogi z pojazdami z różnych segmentów ilustruje przesłanie kampanii. Bariera czerwonych parasoli zapewnia pojazdom ochronę przed deszczem.

Uniroyal kontynuuje rozwijanie motywu dla różnych statycznych i ruchomych treści graficznych. Marka skupia się na reklamach cyfrowych i w mediach społecznościowych, a także na materiałach dostępnych w punktach sprzedaży

Źródło i graf.: Uniroyal

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń