Uniroyal prowadzi nową ogólnoeuropejską kampanię. Pod hasłem „Wszystko pod kontrolą” marka zamierza zwiększać świadomości i zaufanie do swoich produktów.
- Uniroyal to technologia, bezpieczeństwo, dostępność i optymizm. Dzięki świeżej i progresywnej kampanii konsumenckiej chcemy pokazać charakter marki i wzmocnić zaufanie klientów do jej produktów - mówi Claudio Toldi, Head of Marketing Communications for Europe, the Middle East and Africa w Continental Opony. - Uniroyal jest wysokiej jakości marką należącą do Continental od ok. 45 lat. Obecnie oferuje szeroką gamę opon o najwyższych parametrach bezpieczeństwa w każdych warunkach pogodowych. Zainwestowaliśmy i będziemy nadal inwestować w produkty oraz marketing naszego wielomarkowego portfolio.
Motyw kampanii symbolizuje niezawodność i ochronę zapewniane przez opony Uniroyal. W tym kontekście logotyp marki, czerwony parasol, odgrywa kluczową rolę. Obraz deszczowej drogi z pojazdami z różnych segmentów ilustruje przesłanie kampanii. Bariera czerwonych parasoli zapewnia pojazdom ochronę przed deszczem.
Uniroyal kontynuuje rozwijanie motywu dla różnych statycznych i ruchomych treści graficznych. Marka skupia się na reklamach cyfrowych i w mediach społecznościowych, a także na materiałach dostępnych w punktach sprzedaży
Źródło i graf.: Uniroyal