TecAlliance przedstawia trzeci sezon podcastu TecTalk dotyczącego rynku wtórnego.
Najnowszy materiał został nagrany w ramach Targów Automechanika Frankfurt i obejmuje 10 odcinków z rozmowami liderów branży i innowatorów omawiających najnowsze trendy w e-commerce, zrównoważonym rozwoju, logistyce, transformacji cyfrowej i strategiach ekspansji.
Nowy sezon rozpoczyna odcinek ze Stefanią Pokladek, szefową kategorii części samochodowych w Mercado Libre, największej platformie e-commerce w Ameryce Łacińskiej. Odcinek pokazuje, jak Mercado Libre napędza cyfrową transformację rynku części samochodowych w Ameryce Łacińskiej.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy rozpocząć trzeci sezon z tak ekscytującym gościem i tematem - mówi Christian Müller, wiceprezes ds. strategii korporacyjnej i marketingu w TecAlliance oraz moderator TecTalk. - Nowe odcinki dotyczą najnowszych innowacji kształtujących motoryzacyjny rynek części zamiennych, a spostrzeżenia Stefanii na temat Mercado Libre jako pioniera handlu elektronicznego są idealnym początkiem tego sezonu.
Nowe odcinki TecTalk ukazują się w każdą środę i są dostępne na wszystkich głównych platformach podcastów, a także w formacie wideo na kanale YouTube TecAlliance:
Źródło i graf.: TecAlliance