W ubiegłym miesiącu Nexen Tire ogłosił swoje pierwsze partnerstwo koszykarskie w Europie. Aby zwiększyć widoczność marki w regionie Bałtyku producent podpisał umowę z litewskim klubem Žalgiris Kowno.
Wysoka widoczność marki Nexen ma zostać osiągnięta dzięki Eurolidze oraz krajowej lidze koszykarskiej Litwy. Opierając się na dotychczasowych sukcesach w marketingu sportowym, producent strategicznie postanowił nawiązać współpracę z litewskim klubem koszykarskim, który łączy pasję, sukcesy oraz liczną rzeszę fanów. Nowo nawiązane partnerstwo wpisuje się w strategię firmy na rynku europejskim.
- Poprzez to partnerstwo chcemy nie tylko zwiększyć naszą obecność w regionie Bałtyku, ale także wnieść znaczący wkład w rozwój lokalnych przedsiębiorstw. Dzięki platformom cyfrowym klubu będziemy mogli angażować europejskich fanów, jednocześnie wzmacniając naszą obecność w regionie Bałtyku. Jesteśmy zobowiązani do nawiązywania kontaktu z ludźmi, przyczyniając się zarówno do widoczności marki, jak i rozwoju biznesu w całej Europie - powiedział Peter Gulow, wiceprezydent ds. Europy Centralnej i Wschodniej w Nexen Tire.
Jako oficjalny sponsor opon Žalgirisu Kowno marka będzie eksponowana na pierwszym planie podczas meczów w Arenie Žalgirio. Jak zaznacza producent, współpraca z klubem stanowi okazję do nawiązania kontaktu z jego fanami oraz zwiększenia rozpoznawalności marki.
- Žalgiris z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z Nexen Tire. Wielokrotnie podkreślaliśmy, że naszym celem jest współpraca z markami światowej klasy, a to partnerstwo właśnie to potwierdza. Wierzymy w współpracę, która ma ogromny potencjał, aby wspierać naszą społeczność w całej Europie. Žalgiris ma wielu fanów nie tylko na Litwie, ale także w Łotwie i Estonii, więc naszym celem jest zapewnienie platformy, która wspiera biznesy i promuje innowacje - powiedział Paulius Jankūnas, prezydent Žalgirisu Kowno.
Źródło i graf.: Nexen Tire