Nexen zwiększa ekspozycję marki na Bliskim Wschodzie i wzmacnia współpracę z lokalnymi partnerami poprzez marketing sportowy.
Producent Nexen Tire ogłosił zawarcie umowy partnerskiej z Al Nasr SC, klubem piłkarskim z siedzibą w Dubaju. To pierwszy raz, gdy NEXEN TIRE angażuje się w sponsoring klubu piłkarskiego w regionie Bliskiego Wschodu.
Al Nasr SC, co po arabsku oznacza „zwycięstwo”, to najstarszy klub piłkarski w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, założony w 1945 roku i obecnie rywalizujący w UAE Pro League. Dzięki temu partnerstwu NEXEN TIRE będzie angażować się w różne inicjatywy marketingowe, w tym reklamy LED i cyfrowe na billboardach na stadionie, tworzenie logo i wspólne działania marketingowe. Firma podkreśla, że partnerstwo to zostało nawiązane wspólnie z lokalnym dystrybutorem Nexen Tire w ZEA, firmą Al Saeedi.
Bliski Wschód jest kluczowym rynkiem strategicznym dla producenta. Region ten odnotował szybki wzrost sprzedaży samochodów, napędzany ekspansją gospodarczą oraz wzrostem liczby ludności, co czyni go rynkiem wschodzącym. Od 2012 roku firma dostarcza opony do taksówek w Dubaju, a sprzedaż Nexen Tire w regionie Bliskiego Wschodu stale rośnie.
Źródło i graf.: Nexen Tire
Oprac.: (zg)