2024-08-28

Alzura na Automechanice 2024

Firma eCommerce będzie obecna na tegorocznych targach Automechanika we Frankfurcie. Na stoisku C88 w hali 9.0 Alzura AG zaprezentuje swoje dwa produkty: Alzura B2B Marketplace i Alzura eBusiness Software.

Po udanym debiucie na targach The Tire Cologne 2024, Alzura zaprezentuje we Frankfurcie swój przyjazny dla użytkownika i kompletny pakiet eCommerce, Alzura eBusiness Software, przeznaczony do digitalizacji branży motoryzacyjnej. Rozwiązanie to upraszcza procesy biznesowe sprzedawców opon, warsztatów i dealerów samochodowych, zwiększa przychody i według firmy zapewnia najlepszy zwrot z inwestycji (ROI). Centralnym elementem rozwiązania jest Website Builder, który umożliwia tworzenie i zarządzanie nową stroną internetową wraz ze sklepem online.

Zintegrowany w chmurze system ERP umożliwia organizację całego zarządzania umowami, zakupami i sprzedażą, a także operacjami takimi jak jazdy próbne czy zgłoszenia celne. Kolejną ważną funkcją jest zintegrowany CRM, który umożliwia tworzenie ofert sprzedaży pojazdów lub terminów serwisowych. Dzięki narzędziu kalendarza klienci mogą samodzielnie rezerwować terminy przeglądów, a potrzebne części zamienne są automatycznie zamawiane w powiązanym sklepie internetowym z częściami. Do działań marketingowych tworzone są mailingi wspomagane przez AI z poziomami przypomnień i eskalacji, aby optymalnie zarządzać istniejącymi klientami.

- Nasza główna kompetencja leży w eCommerce. Naszym celem jest osiągnięcie jak najlepszego ROI dla naszych klientów dzięki naszemu rozwiązaniu. Dlatego wszystko w naszym rozwiązaniu jest zaprojektowane tak, aby uzyskać jak najwyższy współczynnik konwersji - wyjaśnia Michael Saitow, CEO i założyciel Alzura AG.

W obszarze Alzura B2B Marketplace firma chce nawiązać do sukcesów targów Automechanika 2022. Każdego dnia odbywały się intensywne i obiecujące rozmowy z potencjalnymi dostawcami i warsztatami. Rynek B2B Alzura obsługuje ponad 40 tys. kupujących i dwa tysiące dostawców w dziewięciu krajach europejskich. Oferuje on dużą różnorodność produktów w konkurencyjnych cenach i umożliwia warsztatom, dealerom samochodowym i sprzedawcom opon optymalizację procesów zakupowych oraz zwiększenie marż. Kilkoma kliknięciami można zamówić opony, felgi, części zamienne do pojazdów, narzędzia i akcesoria - od najtańszego lub najszybszego dostawcy, lokalnie lub z całej Europy. W 2022 roku Alzura opracowała  również własną usługę fulfillment, oferującą klientom biznesowym kompleksowe rozwiązania do wejścia w eCommerce.

Źródło i graf.: Alzura AG

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń