Nexen Tire przedłuża współpracę z czeskim klubem piłkarskim SK Slavia Praha. Celem partnerstwa jest zwiększenie świadomości marki oponiarskiej na stadionie i poza nim za pośrednictwem różnych mediów.
SK Slavia Praha to jeden z czołowych klubów piłkarskich w Czechach, który zajął drugie miejsce w sezonie 2023/24 Fortuna Ligi. Będzie to czwarty rok partnerstwa pomiędzy producentem opon i klubem.
Odnowienie współpracy ma na celu umocnienie pozycji Nexen Tire na rynku poprzez wykorzystanie popularności i zasięgu SK Slavia Praha. Partnerzy będą uczestniczyć w różnych wspólnych działaniach, aby zwiększyć widoczność marki i zaangażowanie fanów w całym regionie.
- Cieszymy się z kontynuacji współpracy ze SK Slavia Praha - powiedział Peter Gulow, wiceprezes ds. Europy Środkowej i Wschodniej w Nexen Tire. - Przedłużenie partnerstwa odzwierciedla nasze zaangażowanie we wzmocnienie relacji z kibicami piłki nożnej w Czechach, gdzie znajduje się nasza europejska fabryka. Czekamy na dalsze wspólne przedsięwzięcia, które przyniosą ekscytujące możliwości zarówno dla Nexen Tire, jak i dla fanów SK Slavia Praha.
W ramach przedłużonej współpracy Nexen Tire skorzysta między innymi z większych możliwości brandingowych na stadionie Fortuna Arena oraz wzmocnienia kampanii reklamowej online. Producent zaznacza, że inicjatywy te mają na celu maksymalizację widoczności marki i tworzenie niezapomnianych doświadczeń dla fanów.
- To partnerstwo z Nexen Tire jest niezwykle cenne dla SK Slavia Praha - dodał Jaroslav Tvrdík, prezes zarządu SK Slavia Praha. - Zaangażowanie firmy we wsparcie naszego klubu i angażowanie naszych fanów jest wzorowe. Jesteśmy podekscytowani przyszłymi projektami, które pomogą nam wspólnie się rozwijać, ustanawiając nowe standardy w zakresie partnerstw sportowych w Czechach.
Nexen niedawno zakończył drugi etap rozbudowy swojej fabryki w miejscowości Žatec w Czechach. Pierwszy europejski zakład producenta ma zdolności produkcyjne do 11 milionów opon rocznie.
Źródło i fot.: Nexen Tire
Oprac.: (zg)