Prinx Europe wyciąga pozytywne wnioski po tegorocznych targach The Tire Cologne. Podczas wydarzenia producent zaprezentował 24 opony, w tym nowe produkty, a także podpisał umowę o współpracy z firmą Marangoni.
Targi Tire Cologne nie mogły być lepsze dla Prinx Europe - ocenia producent. Na około 250 m2 firma zaprezentowała 24 produkty i cztery swoje marki.
- Mieliśmy ciągły strumień gości i szczerze mówiąc, brakowało miejsca. Prawdziwy luksusowy problem - ze śmiechem skomentował menedżer ds. marketingu David Oliva. - Bardzo nowoczesny projekt naszej przestrzeni wystawienniczej wyróżniał się w tłumie. Wiele osób przychodziło z nami na ten temat porozmawiać, nawet konkurenci.
- Dla nas, jako firmy, targi The Tire Cologne były wyjątkowe - podkreślił Thomas Wohlgemuth, dyrektor zarządzający Prinx Europe. Wraz ze swoim zespołem zaprezentował między innymi całkowicie przeprojektowane opony z kategorii ultra-high performance do samochodów osobowych i SUV-ów, dedykowane rozwiązania na rynki Skandynawii oraz nowo opracowaną oponę AU902, która spełnia wymagania elektrycznych autobusów. - Uważam, że targi są bardzo efektywną platformą. Zarówno do prezentacji nowych opon, jak i ogłoszenia naszej współpracy z firmą Marangoni - dodał dyrektor zarządzający. Podpisanie umowy przez Thomasa Wohlgemutha, Vittorio Marangoni, dyrektora generalnego Grupy Marangoni i dyrektora zarządzającego Marangoni Germany Matthiasa Lepperta stanowiło oficjalną inaugurację ścisłej współpracy pomiędzy Marangoni Germany a Prinx Europe.
Źródło i fot.: Prinx Europe
Oprac.: (zg)