2024-06-25

Oferta Goodyeara dla flot

Goodyear wprowadza opartą na subskrypcji ofertę dla flot, która może pomóc w obniżeniu kosztów i ograniczeniu liczby awarii pojazdów.

Nowa oferta dla flot łączy produkty i usługi Goodyear w zintegrowane rozwiązanie oparte na subskrypcji. Obejmuje ono opony klasy premium, analizy predykcyjne i obsługę serwisową. Bazując na firmowym programie Total Mobility, Goodyear będzie zarządzał kompleksową obsługą opon w imieniu klientów.

Oferta Goodyeara w zakresie opon jako usługi skierowana jest do flot transportowych i dostawczych tzw. „ostatniej mili”. Jak wskazuje producent, dzięki zewnętrznemu zarządzaniu oponami za pomocą rozwiązania opartego na subskrypcji klienci mogą zaoszczędzić czas i obniżyć całkowity koszt posiadania. Rozwiązanie może pomóc między innymi wydłużyć czas sprawności i ograniczyć liczbę awarii pojazdów czy zmniejszyć zużycie paliwa.

W najnowszych testach pilotażowych rozwiązanie "opony jako usługa" pomogło obniżyć całkowity koszt posiadania, przyczyniając się do prawie 80 proc. redukcji liczby awarii pojazdów i 100 proc. redukcji zapasów należących do klienta w przypadku floty dostawczej tzw. „ostatniej mili” działającej w USA - informuje Goodyear i dodaje, że w podobnym zakresie nowa subskrypcja pomogła flocie transportowej w Europie, gdzie testy wykazały redukcję liczby awarii o prawie 50 proc. i zmniejszenie o 4 proc. zużycia paliwa w porównaniu z rokiem poprzednim.

- Oferta Goodyeara "opony jako usługa" stanowi ewolucję naszej propozycji Total Mobility. To nowe rozwiązanie dla klientów, którzy wymagają kompleksowego zarządzania oponami. Obejmuje ono produkty, usługi i rozwiązania Goodyeara, w ramach jednej, kompleksowej, wygodnej subskrypcji - powiedział Gregory Boucharlat, wiceprezes Goodyear Tires-as-a-Service. - Udowodniliśmy już, że wykorzystanie tego rozwiązania może pomóc menedżerom flot wykorzystywać dotychczas niezrealizowany potencjał, dlatego z niecierpliwością czekamy na rozszerzenie go na nowych klientów.

Kluczowe elementy subskrypcji opartej na liczbie przejechanych kilometrów:

  • opony Goodyear klasy premium wyposażone w inteligentne technologie do generowania informacji zarządczych,
  • ciągłe, całodobowe monitorowanie opon i gromadzenie danych z każdej opony,
  • proaktywne zarządzanie alertami i koordynacja usług,
  • Halo® Tire Inflator - samozasilający się, automatyczny system pompowania opon zainstalowany na kompatybilnych kołach (na mocy wyłącznej umowy z Aperia Technologies)
  • dostęp do sieci serwisowej Goodyear w celu wysyłania techników w razie potrzeby.

Więcej informacji na temat nowej oferty oraz kontakty do przedstawicieli handlowych znaleźć można na stronie www.goodyear.eu/en_gb/truck.

Źródło i fot.: Goodyear

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń