Dostępny od 2019 r. dla punktów obsługujących samochody osobowe program lojalnościowy Pasja Bridgestone zostaje rozszerzony na serwisy obsługujące pojazdy ciężarowe.
Uczestnicy programu za każdą zakupioną oponę marki Bridgestone lub Firestone otrzymują punkty oraz dostęp do Pakietów Korzyści, które wspierają rozwój biznesu. Oferta dotyczy zakupu opon od jednego z pięciu dystrybutorów - Autos, Handlopex, Inter Cars, JMK, Latex lub bezpośrednio od Bridgestone. Punkty naliczane są automatycznie na podstawie raportów sprzedaży od dystrybutorów, a ich liczba zależy od marki i rozmiaru opon. Punkty można wymieniać na nagrody po zakupie 12 sztuk opon.
- Cieszę się, że dzięki rozszerzeniu naszego sprawdzonego programu lojalnościowego Pasja Bridgestone będziemy mogli zagwarantować bardzo atrakcyjny pakiet benefitów również serwisom opon ciężarowych - komentuje Radosław Bółkowski, dyrektor zarządzający Bridgestone w regionie Europy Wschodniej. - Ponadto dzięki tak różnorodnym Pakietom Korzyści, będą one dostępne nie tylko dla dużych graczy, ale również dla małych serwisów oponiarskich.
Kwalifikacja uczestnika programu do jednego z czterech Pakietów Korzyści nastąpi na podstawie zakupów z całego roku 2024. Użytkownicy otrzymają dostęp do określonej liczby benefitów, wśród których są między innymi szkolenia, materiały wizualizacyjne, ubrania firmowe i gadżety.
Więcej informacji na temat przeznaczonego dla serwisów oponiarskich obsługujących klientów detalicznych programu Pasja Bridgestone, formularz rejestracyjny oraz regulamin dostępne są na stronie pasjabridgestone.pl
Źródło i graf.: Bridgestone