Już w przyszłym tygodniu, w dniach od 4 do 6 czerwca, targi The Tire Cologne 2024 po raz kolejny staną się miejscem spotkań profesjonalistów z branży oponiarskiej i kół.
- Z ogólną liczbą około 430 wystawców z 35 krajów, odnotowaliśmy wzrost liczby wystawców o ponad 115 procent - mówi Ingo Riedeberger, dyrektor TTC. - To o 60 firm więcej niż ogłosiliśmy kilka tygodni temu. Jest to spowodowane tym, że o wiele więcej firm, zwłaszcza tych mniejszych, zdecydowało się na udział w targach. Wśród nich były firmy ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, z Turcji i Egiptu, ale także z Holandii, Polski i Wielkiej Brytanii. Łącznie wystawcy ci pochodzili z dziewięciu krajów. Było też więcej rejestracji grupowych, zwłaszcza z Chin. To ilustruje rosnącą atrakcyjność The Tire Cologne - kontynuuje dyrektor.
Miejsce spotkań branży
Organizatorzy podkreślają, że targi Tire Cologne są miejscem spotkań branży oponiarskiej, nie tylko ze względu na specjalizację, ale także dzięki szerokiemu portfolio uczestników i międzynarodowej atmosferze. Wydarzenie przyciąga dużą liczbę przedstawicieli grup docelowych istotnych dla branży, w tym producentów, dostawców usług, hurtowników, sprzedawców internetowych, niezależne warsztaty czy menedżerów flot. Łącznie 89 procent odwiedzających uczestniczy w procesie decyzyjnym. Treści dla nich istotne zostaną podkreślone, a najnowsze zastosowania techniczne i rozwiązania będą prezentowane na żywo w poszczególnych obszarach tematycznych.
Transfer wiedzy
Targi The Tire są również miejscem transferu wiedzy, gdzie renomowani gracze i eksperci wymieniają poglądy na tematy istotne dla branży. Odbywa się to między innymi na Tire Stage. Prezentacje wystawców, panele i wydarzenia umożliwiają osobisty dialog i networking między wszystkimi przedstawicielami branży.
- Naszym celem jest ciągły rozwój targów. Oprócz biznesu, chcemy wzmocnić koncepcję networkingu i stać się wiodącym graczem w promowaniu innowacji. Nie tylko rozmawiając o innowacjach technicznych, ale także poruszając tematy społecznie istotne, zachęcamy do myślenia przyszłościowego i dostarczamy konkretne rezultaty - wyjaśnia Ingo Riedeberger.
Unikalny przegląd branży
W Kolonii renomowani międzynarodowi wystawcy spotykają się z młodymi, rozwijającymi się markami od segmentu budżetowego do premium. Kompleksowe pokrycie całego łańcucha wartości ma oferować wystawcom i odwiedzającym unikalny przegląd najnowszych osiągnięć i trendów.
Źródło i fot.: Koelnmesse
Oprac.: (zg)