Firma Apollo Tyres wystartowała z ogólnoeuropejską kampanią reklamową poświęconą nowej oponie letniej Vredestein Ultrac Pro. Rozpoczęła się ona w Londynie, gdzie na słynnym ekranie reklamowym na placu Piccadilly Circus zaprezentowano animację 3D, która podkreśla właściwości opony w zakresie wydajności i komfortu.
Animacja widoczna jest przez całą dobę i okresowo obejmuje całą powierzchnię cyfrowych ekranów reklamowych na Piccadilly Circus, które stanowią największy cyfrowy billboard reklamowy w Europie.
W tym miesiącu kampania zostanie również uruchomiona na statycznych i cyfrowych billboardach z wykorzystaniem technologii 3D w największych miastach europejskich, m.in. w Amsterdamie, Antwerpii, Barcelonie, Mediolanie, Monachium, Paryżu i Wiedniu. Reklama pojawi się m.in. na 146-metrowym wyświetlaczu wzdłuż autostrady łączącej Amsterdam z Utrechtem. Wybrane lokalizacje mają umożliwić firmie osiągnięcie maksymalnej widoczności i przyciągnięcie uwagi nowych i obecnych klientów.
- Ta dynamiczna kampania, w której wykorzystano przykuwające uwagę cyfrowe billboardy, uosabia nasze zaangażowanie w innowacje, a także sygnalizuje nasze ambicje dotyczące roli tej przełomowej nowej opony na rynku europejskim - powiedział Nicolas Lescastreyres, dyrektor marketingu na Europę w firmie Apollo Tyres. Kampanię opracował wewnętrzny zespół marketingowy Apollo przy wsparciu firmy Essence Mediacom.
Źródło i fot.: Apollo Tyres