Nowa generacja opon całorocznych marki Dunlop pasuje do wielu samochodów, od popularnych aut miejskich po SUV-y. Dunlop All Season 2 będzie dostępna w 59 jednostkach asortymentowych, w rozmiarach od 14 do 19 cali, które będą sukcesywnie wprowadzane na rynek w ciągu roku.
Wprowadzenie nowego modelu na rynek poprzedziły intensywne prace badawczo-rozwojowe, na które przeznaczono ponad 12 500 godzin. Obejmowały one zarówno testy drogowe, jak i wirtualne symulacje. Jak wskazuje producent to dzięki temu produkt oferuje bardzo dobre osiągi oraz stosunek ceny do jakości.
Nowy model Dunlop został wyposażony w innowacyjne technologie. Kluczowy element konstrukcji opony stanowią lamele 3D, które umożliwiają blokowanie boczne i wzdłużne, co poprawia jej sztywność. Bieżnik All Season 2 został wyposażony w specjalne „wgryzające się” w podłoże krawędzie, aby zwiększyć przyczepność na ośnieżonych drogach oraz skrócić drogę hamowania w różnych warunkach pogodowych. Ogumienie charakteryzuje się także zoptymalizowanym kształtem osnowy - w konstrukcji zastosowano wytrzymałe materiały, które zwiększają stabilność, co przekłada się na lepsze prowadzenie na mokrych i suchych drogach. Zoptymalizowano również powierzchnię styku opony z nawierzchnią, co wpływa na równomierny rozkład nacisku i w konsekwencji dłuższą trwałość bieżnika.
- Dunlop jest wiodącą europejską marką środka, dlatego cieszymy się, że możemy zaprezentować kolejną generację opon w jej portfolio, reprezentującą znaczący postęp technologiczny. Dzięki tysiącom godzin poświęconych na badania i rozwój, nowa opona została wyposażona w najnowocześniejszą technologię. Jest to nasza odpowiedź na potrzeby milionów europejskich kierowców, dążących do zapewnienia sobie optymalnej gotowości w różnorodnych warunkach pogodowych przez cały rok - powiedziała Sonia Leneveu, dyrektor Goodyear ds. marketingu opon osobowych w Europie.
Źródło i graf.: Goodyear