Aby wzmocnić wizerunek marki w regionie DACH i całej Europie, Nexen Tire rozpoczął współpracę z agencją PR schoesslers.
- Wspierani przez schoesslers mamy oddany zespół, który pomaga nam realizować nasze przedsięwzięcia biznesowe i cele związane z rozpoznawalnością marki. Zespół ten wspiera nas zarówno strategicznie, jak i operacyjnie, wzmacniając naszą komunikację korporacyjną na rynkach europejskich - powiedział DC Kim, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w Europie w Nexen Tire.
W 2019 roku Nexen osiągnął swój cel, jakim była produkcja opon w Europie, otwierając fabrykę w czeskiej miejscowości Žatec. W ten sposób Nexen skrócił łańcuchy dostaw, co umożliwiło m.in. optymalną współpracę z producentami samochodów. Po tym, jak w styczniu bieżącego roku zdolności produkcyjne zakładu zostały zwiększone z 5 do 11 milionów opon rocznie, Nexen rozpoczął współpracę z agencją schoesslers, dzięki której firma zamierza dalej rozwijać się na europejskim rynku.
- Cieszymy się z tego, że Nexen wybrał naszą agencję i mamy możliwość współpracy z firmą, która posiada już ugruntowaną pozycję w Europie. Jesteśmy podekscytowani możliwością wzmocnienia jej działań PR-owych i dalszego promowania marki. Naszym głównym zadaniem jest podkreślenie znaczenia opon i bezpieczeństwa, ponieważ kwestie te są kluczowe - powiedziała Julia Schössler, partner zarządzający schoesslers.
Źródło i graf.: Nexen Tire
Oprac.: (zg)