Marka Prinx przeprojektowała swoją stronę internetową. Obecna wersja łączy nowoczesny wygląd z wieloma nowymi funkcjami i oferuje kompleksowe treści przeznaczone dla klientów końcowych i dealerów. Animacje, filmy i wywiady dają wgląd w technologie i sposób myślenia marki.
Nowa strona internetowa marki Prinx jest już dostępna w języku polskim. Prezentowane na niej aspekty dotyczące zrównoważonego rozwoju i jakości produktów marki są komunikowane w bardziej przejrzysty sposób. Łatwy dostęp do wyszukiwarki opon i wyczerpujące informacje o każdym modelu ułatwiają poruszanie się po stronie i zdobywanie potrzebnych danych. Przystępne treści mają zachęcać odwiedzających do samodzielnego odkrywania jej zawartości.
- Prinx skupia się na młodej i żądnej przygód grupie docelowej. Musi to znaleźć odzwierciedlenie również w projekcie i strukturze strony internetowej - mówi kierownik ds. marketingu David Oliva. - Jako marka, jesteśmy na najwyższym poziomie technologicznym. Nasze opony zdobywają nagrody za design. Stawiamy na ludzi, ich bezpieczeństwo i ochronę środowiska, w którym warto żyć. Chcieliśmy, aby nowa strona internetowa to lepiej odzwierciedlała i uwydatniała.
Na stronie www.prinxtire.eu dostępna jest dedykowana sekcja dla dealerów opon, zawierająca informacje dotyczące m.in. programu bonusowego Prinx Partner. W przyszłości planowane jest wprowadzenie strefy logowania z rozbudowanymi funkcjami.
Źródło i graf.: Prinx
Oprac.: (zg)