Platforma B2B Alzura Tyre24 znacznie przyspieszyła i usprawniła proces aktywacji dla sprzedawców detalicznych, dzięki czemu nowi klienci mogą szybko uzyskać dostęp do szerokiej gamy produktów platformy, takich jak opony, części samochodowe i felgi.
Główną nowością jest nowa strona rejestracyjna, na której zainteresowani sprzedawcy detaliczni mogą wybrać pożądane konto Alzura Tyre24. Każde konto jest szczegółowo opisane z odpowiednimi kosztami i funkcjami. Po wypełnieniu i przesłaniu formularza rejestracyjnego uruchamiany jest zautomatyzowany proces, który w czasie rzeczywistym sprawdza rejestrację. Nowi sprzedawcy detaliczni mogą więc natychmiast po rejestracji zamawiać potrzebne produkty. W zależności od wyniku zautomatyzowanego procesu sprzedawca otrzymuje początkowo limit zamówień. Logika ta sprawdza różne cechy, począwszy od zdolności finansowej, aż po pytanie, czy sprzedawca detaliczny został już odwiedzony przez pracownika Alzura. Dzięki tej indywidualnej logice bezpieczeństwo dla wszystkich użytkowników na Alzura Tyre24 jest jeszcze wyższe.
Rozwiązanie to stanowi prawdziwą wartość dodaną, szczególnie dla nowych klientów w Polsce, którzy na przykład w trakcie sezonu nie mogą już znaleźć potrzebnych opon u swojego stałego dostawcy. Dzięki zoptymalizowanym procesom mogą oni jednak szybko i bezproblemowo zaopatrzyć swoich klientów w potrzebne opony.
Nowy system Alzura Tyre24 nie tylko zapewnia znaczne przyspieszenie w porównaniu z poprzednim procesem, ale jednocześnie gwarantuje najwyższe standardy bezpieczeństwa. W starym procesie aktywacji nowi klienci mogli zamawiać znacznie później po udanej weryfikacji.
Źródło i graf.: Alzura AG