2023-11-24

Nowa strategia Brembo

Wraz z premierą najnowszych klocków hamulcowych firma Brembo przedstawiła nową strategię rozwoju na rynku aftermarket.

Na targach AAPEX zadebiutowała seria klocków Xtra całkowicie pozbawionych miedzi, z niską zawartością metalu (Low Met) oraz z bezazbestową formułą ceramiczną (NAO) - Xtra i Xtra Ceramic. Wypełnia ona lukę pomiędzy produktami Brembo przeznaczonymi na rynek wtórny a wysokowydajnymi.

- Przemysł motoryzacyjny kontynuuje przechodzenie na układy napędowe przyszłości, ale jedna rzecz pozostaje niezmienna - pojazdy będą musiały bezpiecznie hamować - powiedział Roberto Caravati, Chief Operating Officer Global Business Unit Aftermarket w Brembo. - Brembo będzie dostarczało rozwiązania dla entuzjastów, producentów samochodów i kierowców wyścigowych, w celu zapewnienia jak najlepszych wrażeń z jazdy. Jednocześnie firmie zależy na tym, aby pojazdy były bezpieczniejsze dla przyszłych pokoleń, a każdy nowy produkt był bardziej ekologiczny niż poprzedni. Nasza poszerzająca się oferta została zaprezentowana na AAPEX i SEMA, a inni producenci i goście targów mogli zobaczyć i poczuć to, co najlepsze w hamowaniu.

Brembo pokazało również nową identyfikację wizualną całej serii klocków hamulcowych, ułatwiającą rozróżnienie produktów pod względem typów płytek nośnych i podkładek. Kolor podkładki wskazuje na rodzinę produktu (czarny oznacza Prime, czerwony Xtra i srebrny Beyond), zaś kolor płytki nośnej wskazuje na materiał cierny (czarny oznacza Low Met, szary NAO/Ceramic, niebieski Beyond EV i zielony Beyond Greenance).

Nowa strategia rozwoju klocków hamulcowych stała się możliwa dzięki współpracy joint venture Brembo z Gold Phoenix.

Źródło i fot.: Brembo

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń