Platforma B2B Alzura Tyre24 oferuje klientom kluczowym dedykowane rozwiązania, które ułatwiają zakupy opon i części samochodowych.
W związku z tym, że z platformy coraz częściej korzystają grupy zakupowe, sieci salonów samochodowych oraz warsztatów, Alzura Tyre24 oferuje specjalne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb. Klienci kluczowi korzystają z połączenia z platformą B2B Alzura Tyre24, które umożliwia również dostęp z wielu filii.
Klienci kluczowi otrzymują możliwość korzystania z własnego interfejsu użytkownika lub rozwiązania White-Label, dzięki czemu mogą dostosować dostęp do platformy Alzura Tyre24 do indywidualnych potrzeb, na przykład poprzez interakcję z platformą B2B przez spersonalizowaną stronę zamówień.
Rozwiązanie White Label, uwzględniające specyficzne potrzeby klienta, oferuje elastyczność w zachowaniu swojej marki i tożsamości, jednocześnie wykorzystując infrastrukturę i interfejsy Alzura Tyre24. Pozwala to na efektywną integrację platformy z istniejącymi procesami biznesowymi klienta.
- Jesteśmy dumni z możliwości oferowania naszym klientom kluczowym dedykowanych rozwiązań, które ułatwiają zakupy opon i części samochodowych - mówi Michael Saitow, CEO i założyciel Alzura AG. - Nasza platforma oferuje wiele funkcji, w tym możliwość filtrowania lub wykluczania określonych marek lub grup produktów, aby sprostać indywidualnym potrzebom naszych klientów kluczowych.
Dodatkowo Alzura Tyre24 oferuje klientom kluczowym przejrzyste zarządzanie swoimi zamówieniami, w razie potrzeby eksportując wszystkie dokonane zamówienia i umożliwiając ich dalsze przetwarzanie w własnym systemie ERP. Ułatwia to procesy zamawiania i zapewnia efektywność w procesie zakupów. Kolejną zaletą rozwiązań dla klientów kluczowych jest możliwość integracji własnych dostawców, dzięki czemu mogą oni korzystać z centralnego zarządzania zaopatrzeniem.
Źródło i graf.: Alzura AG