Tegoroczny 45. Nationale-Nederlanden Maraton Warszawski był nie tylko wyjątkowym wydarzeniem sportowym, ale także okazją do połączenia pasji z działaniami charytatywnymi - Bridgestone kontynuuje swoje zaangażowanie w rozwój sportu i wsparcie dla sportowców.
24 września odbył się 45. Nationale-Nederlanden Maraton Warszawski, w którym uczestniczyli zawodnicy biorący udział w Bridgestone Sztafecie Maratońskiej. Wyjątkowa drużyna sponsora tytularnego biegu, składająca się z lekkoatletów Marka Plawgo i Grzegorza Sudoła oraz podopiecznej Fundacji Rak'n'Roll Marty Franciszczak, wspólnie pokonała trasę maratonu reprezentując ducha sportowego współzawodnictwa, ale także solidarności i wsparcia dla innych.
- Sztafeta w Warszawie to ważny element Road to Paris - kampanii Bridgestone związanej z Igrzyskami Olimpijskimi i Paralimpijskimi w Paryżu w 2024 roku, na które wszyscy czekamy. Cieszę się, że mogę być ambasadorem tych działań. Sport zespołowy to nie tylko wspólne dążenie do zwycięstwa, ale także radość z dzielenia pasji ze wspaniałymi ludźmi - mówi Grzegorz Sudoł, sportowiec i ambasador inicjatywy B-Olympic.
Bridgestone, jako Globalny Partner Igrzysk Olimpijskich i Paralimpijskich, wspiera sportowców na różnych etapach ich kariery, a także angażuje się w działania charytatywne. W ramach inicjatywy B-Olympic firma przekazała darowiznę na rzecz organizacji zajmujących się profilaktyką nowotworową, zbierając w 2022 roku aż 135 tys. euro.
Bridgestone i Fundacja Rak'n'Roll wspólnie zachęcają biegaczy do udziału w akcji charytatywnej #BiegamDobrze, w ramach której można pozyskać środki na ważne społeczne cele.
Źródło i fot.: Bridgestone