2023-10-12

Śniadanie prasowe COP

Wczoraj (11.10) braliśmy udział w śniadaniu prasowym zorganizowanym przez firmę Continental Opony Polska w warszawskiej Chaton Restaurant. Wybór miejsca jak najbardziej odpowiedni, gdyż wpasował się wystrojem wnętrza w obecną kampanię marki, charakteryzującą się barokowym klimatem. Zebranych gości przywitała Ewa Ostapczuk, menadżer ds. PR w COP: - Motywem przewodnim dzisiejszego spotkania jest bezpieczne panowanie na drodze przez cały rok, czyli wszystko o oponach wielosezonowych.

Następnie głos zabrała Anna Burakowska, dyrektor COP, która zaprezentowała rozwój strategii w odniesieniu do celu uzyskania całkowitej neutralności węglowej. Odniosła się tym samym do danych zaprezentowanych podczas wiosennej, marcowej konferencji COP.

- Od czasu kiedy widzieliśmy się po raz ostatni, wprowadziliśmy na rynek w produkcji seryjnej oponę UltraContact NXT. Jest to opona, która w 65 procentach składa się z materiałów odnawialnych, pochodzących z recyklingu oraz posiada odpowiedni certyfikat. W tych 65 procentach jest recyklingowana stal uzyskiwana ze zużytych opon, ale również materiały pochodzenia rolniczego, na przykład łuski ryżowe. Na koniec Anna Burakowska przeszła do głównego tematu spotkania, czyli zaprezentowania najnowszej opony całorocznej AllSeasonContact 2. Przedstawiła także oceny, które model ten oraz inne opony Continental uzyskały w tegorocznych niezależnych testach.

W trakcie prezentacji pokazano wyniki testów przeprowadzonych przez niezależną organizację ekspercką Dekra, która przetestowała oponę AllSeasonContact 2 i porównała jej osiągi z poprzedniczką oraz innymi oponami całorocznymi z segmentu premium. Benjamin Szlęzak, produkt menadżer w COP, opowiedział zgromadzonym o technologiach, jakie zostały wykorzystane do stworzenia najnowszej opony oraz ich wpływie na poprawę osiągów produktu. Podkreślił również coraz to większe wymagania stawiane przed producentami ogumienia, wynikające z gwałtownego rozwoju motoryzacji oraz przepisów.

Bardzo interesujące były także wyniki badania konsumenckiego, które zaprezentował Piotr Snakowski, dyrektor ds. marketingu w COP. Obrazowały one jak na przestrzeni ostatnich lat, rok do roku, zwiększył się udział opon całorocznych w rynku oraz jakie zdanie na temat opon sezonowych i wielosezonowych mają kierowcy.

Na koniec Ewa Ostapczuk przypomniała o trwającej cały czas akcji promocyjnej na najnowszą AllSeasonContact 2. W trakcie jej trwania  kierowcy mogą zwrócić opony do 30 dni od dnia ich zakupu przy jednoczesnym pełnym zwrocie kosztów.

Pełną relację z tego wydarzenia przeczytacie w listopadowym wydaniu Przeglądu Oponiarskiego.

Tekst: Michał Górzyński

Fot.: S. Górzyński, graf.: Continental

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń