2023-10-05

Śniadanie prasowe Goodyeara

Dzisiaj, tj. 5 października, w Warszawie w restauracji N31 odbyło się śniadanie prasowe, czyli inaczej pisząc konferencja prasowa, firmy Goodyear. Na spotkanie przy stole zastawionym śniadaniowymi wiktuałami przybyło około 20 dziennikarzy prasy motoryzacyjnej. A rozpoczęło się od powitania przez Beatę Chądzyńską, menedżerkę PR w Goodyear Polska. W czasie konferencji zaprezentowano wyniki badania, jakie przeprowadził Goodyear pod nazwą „Jazda w zimie”.

Wyniki tegoż badania przedstawiła Marta Sobieska będąca kierownikiem marketingu opon osobowych na Europę Wschodnią i Północną w GDTP. Kierowcy odpowiadali najpierw jak czują się w czasie jazdy w trudnych zimowych warunkach. Badanie zostało przeprowadzone na grupie 4,5 tysiąca osób. Okazało się, że aż 8 proc. polskich kierowców zimą nie czuje się bezpiecznie. Badania europejskie wykazały, że dyskomfort wywołany zimowymi warunkami wskazuje o 4 proc. mniej kierowców europejskich. W naszym kraju tylko 3 proc. uznało, iż jest całkowicie bezpieczna, w Europie takich wskazań było 5 proc. Większość polskich kierowców (ok. 29 proc. - wynik średni) wskazało, że nie czuje się bezpiecznie i wynik był wyższy o 14 punktów niż w przypadku kierowców z dziewięciu innych krajów Europy.

Natomiast na pytanie: "Co najbardziej niepokoi Cię podczas jazdy zimą?" - najwięcej odpowiedzi (60 proc.), w Europie - 52 proc. - dotyczyło oblodzonych dróg, 47 proc. niepokoiły śliskie i mokre nawierzchnie, tyle samo narzekało na słabą widoczność wywołaną opadami lub zamgleniem.  Ponad 40 proc. bała się utraty kontroli nad pojazdem. Największe obawy kierowców związane były z warunkami, na które nie mamy wpływu.

- Kolejne pytanie dotyczyło tego jak polscy kierowcy przygotowują się do trudnych, zimowych warunków. Aż 65 proc. z nich odpowiedziało, że zakłada opony zimowe. I to jest wynik zdecydowanie lepszy niż średnia europejska, gdzie taką odpowiedź udzieliło 49 proc. ankietowanych - stwierdziła M. Sobieska. – Nas jako producentów opon zimowych bardzo taka odpowiedź polskich kierowców cieszy. Pokazuje to także ogromną świadomość polskich kierowców w obliczu jazdy w zimowych warunkach.

Z kolei na pytanie: „Co daje Ci pewność siebie podczas jazdy zimą” aż 70 proc. polskich kierowców odpowiedziało, że po pierwsze ograniczenie prędkości, 65 proc. uznało za istotne utrzymanie odpowiedniej odległości od pojazdu przed i za nami, 50 proc. postawiło na dobrze oświetloną drogę, zaś 40 proc. - wydłużony czas podróży. Dla 31 proc. istotny był pełen bak lub naładowana bateria.

Kolejne pytanie dotyczyło doboru odpowiednich opon do warunków zimowych. I tutaj 70 proc. polskich kierowców odpowiedziało, że właściwy dobór opon jest bardzo ważny. W innych dziewięciu krajach europejskich biorących udział w tej ankiecie 56 proc. odpowiedziało, iż to jest ważna sprawa.

Marta Kosyra, menedżer marketingu marki, przedstawiła najnowszy produkt - oponę zimową UltraGrip Performance 3. Oponę tę prezentujemy od kilku dni na naszym portalu.

Relacja i fot. S. Górzyński

Beata Chądzyńska otwiera konferencję prasową
Beata Chądzyńska otwiera konferencję prasową
Marta Sobieska prezentuje wyniki badania „Jazda w zimie”
Marta Sobieska prezentuje wyniki badania „Jazda w zimie”
Wykres z wynikami
Wykres z wynikami
Marta Kosyra przedstawia najnowszy produkt, oponę zimową UG Performance 3
Marta Kosyra przedstawia najnowszy produkt, oponę zimową UG Performance 3
Opona UltraGrip Performance 3
Opona UltraGrip Performance 3
M. Sobieska (z lewej) oraz M. Kosyra z bohaterką konferencji
M. Sobieska (z lewej) oraz M. Kosyra z bohaterką konferencji
drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń