Po udanym poprzednim roku, platforma B2B Alzura Tyre24 w dalszym ciągu odnotowuje imponujący wzrost w segmencie części samochodowych w Polsce.
Zarówno obrót handlowy, jak i liczba zamówień znacząco wzrosły w pierwszych sześciu miesiącach tego roku w porównaniu do tego samego okresu w 2022 r. Czasami nawet zamawiano więcej części samochodowych niż opon miesięcznie.
- Wielu naszych długoterminowych klientów w Polsce, którzy dotychczas zamawiali wyłącznie opony, zamawia teraz także części samochodowe. Udało nam się znacznie zmniejszyć istniejące wątpliwości i uprzedzenia dotyczące zamawiania części samochodowych online i pokazać, jak można znacznie zaoszczędzić na zakupie części samochodowych - powiedział Michael Saitow, dyrektor generalny i założyciel Alzura AG, operatora platformy B2B Alzura Tyre24.
Kluczowym czynnikiem sukcesu jest szeroki i bogaty asortyment towarów w atrakcyjnych cenach, które Alzura Tyre24 oferuje swoim klientom biznesowym. Coraz więcej warsztatów korzysta z platformy, aby poprawić swoje marże i w konsekwencji zyski. Fakt, że dostawa w handlu online odbywa się dopiero w dniu po złożeniu zamówienia, nie stanowi dla klientów wady.
Alzura Tyre24 zdobyła również licznych, nowych użytkowników, którzy korzystają z platformy głównie ze względu na asortyment części zamiennych. Podczas gdy w przeszłości wielu nowych klientów motywowanych było asortymentem opon, teraz coraz więcej warsztatów dostrzega korzyści wynikające z zakupów online na Alzura Tyre24, również ze względu na możliwość zaopatrzenia w części zamienne.
Źródło i graf.: Alzura AG