Dzięki ożywieniu gospodarki krajowej i wzrostowi popytu na rynkach zagranicznych w pierwszej połowie 2023 roku Prinx Chengshan Holdings Limited odnotował ponad 20-proc. wzrost sprzedaży.
Przychody Prinx Chengshan uzyskane w pierwszej połowie 2023 roku wyniosły 4 336 mln RMB (ok. 552 mln EUR), co oznacza wzrost o 6 proc. rok do roku. W tym okresie sprzedaż opon osiągnęła poziom 11,5 mln sztuk (wzrost o 22,8 proc. r/r), z czego 3,7 mln sztuk przypada na sprzedaż opon TBR (wzrost o 10,9 proc.), a 7,6 mln sztuk na opony PCR (wzrost o 28,6 proc.).
W drugiej połowie roku Prinx Chengshan zamierza w dalszym ciągu stosować rygorystyczną dyscyplinę finansową i ostrożne zarządzanie, a także konsekwentnie realizować podstawową strategię „przywództwa kosztowego, opartego na efektywności, zróżnicowanej konkurencji i działaniach globalnych”. Koncern zamierza zoptymalizować strukturę produktów i układ kanałów sprzedaży oraz wzmocnić swoją konkurencyjność. Obecnie cztery główne marki należący do grupy - Chengshan, Prinx, Austone i Fortune, obsługują różne regiony na sześciu kontynentach na całym świecie.
Źródło: Prinx Chengshan
Fot.: archiwum redakcji
Oprac.: (zg)