Prinx Chengshan Europe zaprosił dziesięciu członków swojego europejskiego zespołu sprzedaży, którzy odnieśli największe sukcesy, na wycieczkę na Etnę.
Wyjazd, który pod koniec lipca odbył się pod hasłem „Zdobywajmy nowe szczyty”, stanowił wyraz uznania dla osiągniętych przez pracowników zespołu sprzedaży wyników, które znacznie przekroczyły pierwotne cele - obroty w pierwszej połowie roku wzrosły o 169 proc.
- Etna stanowiła idealne tło dla spotkania handlowego, którego celem było nagrodzenie wyjątkowych wyników pierwszej dziesiątki, a także zacieśnienie więzi w zespole - powiedział Thomas Wohlgemuth, dyrektor zarządzający Prinx Chengshan Tire Europe.
Wspólna wspinaczka na Etnę symbolizowała drogę do osiągnięcia nowych celów sprzedażowych oraz miała na celu podniesienie świadomości na temat kwestii zrównoważonego rozwoju.
- Niezwykłe miejsce spotkania było idealne, jeśli chodzi o nieszablonowe myślenie - powiedział Adrian Costache, dyrektor sprzedaży. - Na tufowym płaskowyżu, pomiędzy powiewającymi firmowymi flagami, a wszystko z panoramicznym widokiem!
Źródło i fot.: Prinx Chengshan
Oprac.: (zg)