2023-08-23

Zarządzanie stanem magazynu

Firma Checkpoint Systems, dostawca rozwiązań RFID, poszerzyła swoją ofertę produktów o ItemOptix - nowej generacji oprogramowanie do zarządzania stanem magazynowym na podstawie danych odczytywanych technologią RFID.

Gotowa do użytku platforma, dostępna już na całym świecie, umożliwia sieciom handlowym lepszą kontrolę stanów magazynowych oraz sprawne przemieszczanie i uzupełnianie towarów, co bezpośrednio przekłada się na wzrost sprzedaży i poprawę doświadczeń klientów. 

Łatwa w obsłudze aplikacja mobilna wchodząca w skład platformy ItemOptix z funkcją integracji z systemami raportowania jest dedykowana sieciom handlowym, które chcą precyzyjnie zarządzać swoimi stanami magazynowymi - od produkcji po sprzedaż.

Zainspirowana rozwiązaniami konsumenckimi aplikacja ItemOptix Mobile UX posiada prosty i minimalistyczny interfejs, który przyciąga uwagę użytkownika i pozwala uniknąć pomyłek. Zawiera szereg specyficznych raportów dostarczających kierownikom sklepów informacji niezbędnych do poprawy efektywności.

Oprogramowanie obejmuje funkcje automatyczne przyspieszające wdrożenie i ułatwiające bieżące zarządzanie systemem, jak również standardowe dla branży interfejsy API REST umożliwiające szybką i łatwą integrację, co upraszcza wdrożenie i zapewnia użytkownikowi większą kontrolę nad stanami magazynowymi i sposobami zarządzania nimi. Dane inwentaryzacyjne RFID można bezproblemowo integrować z wewnętrznymi systemami raportowania, co pozwala na bardziej szczegółową analizę przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów wdrożenia i wymagań w zakresie szkoleń. Dzięki temu personel może przeznaczyć więcej czasu na obsługą klienta, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu sprzedaży. 

Platforma ItemOptix została stworzona z myślą o elastyczności, co oznacza, że kierownicy sklepów mogą zmieniać wygląd interfejsu, dostosowywać funkcje i/lub wyświetlać te informacje, których potrzebują, korzystając ze swojego urządzenia mobilnego.

 - Platforma ItemOptix to prawdziwa rewolucja w zakresie funkcjonowania sklepów, zapewniająca sieciom handlowym pełny wgląd w każdy etap podróży produktu. Jest niezwykle łatwa w obsłudze, wdrażaniu i konfiguracji, co pozwala bezproblemowo integrować dane dotyczące stanów magazynowych, a to przekłada się na poprawę wyników finansowych, większą wydajność i wyższe zyski  - powiedział David Ivins, Channel Partner Director, dział RFID Software w Checkpoint Systems.

Dodatkowo użytkownicy mogą nie tylko korzystać z aplikacji ItemOptix, ale również wykorzystać zastosowaną przez Checkpoint platformę RFID do opracowania własnego rozwiązania do zarządzania stanami magazynowymi. W razie potrzeby kierownicy sklepów mogą wyeksportować wszystkie dane RFID z systemu Checkpoint do własnego repozytorium i stworzyć osobną aplikację raportującą zawierającą wszystkie niezbędne elementy składowe wymagane do pomyślnego przeprowadzania operacji związanych z RFID.

                                                                                 Źródło i fot.: Checkpoint Systems

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń