2023-08-16

Wciąż razem na murawie

Prometeon Tyre Group drugi sezon z rzędu będzie głównym sponsorem włoskiego klubu piłkarskiego Parma Calcio.

Prometeon inwestuje w średnio i długoterminowe partnerstwa, w związku z czym Grupa potwierdziła swoją rolę jako głównego sponsora Parmy Calcio, jednego z najbardziej zasłużonych włoskich klubów piłkarskich. Od sierpnia ubiegłego roku na koszulkach zawodników Parma Calcio można zobaczyć logo Prometeon.

Prometeon będzie wspierał piłkarzy Parmy Calcio (ze względu na historyczny motyw krzyża znanych jako crociati ) w mistrzostwach Serie B (druga najwyższa liga we włoskim systemie ligowym) w sezonie 2023-24, który rozpocznie się w weekend 18-20 sierpnia.

- To był niezwykle wartościowy sezon, nie tylko dla Parmy Calcio jako drużyny, ale także dla naszego partnerstwa jako całości. Ze sportowego punktu widzenia klub był bardzo blisko awansu do Serie A i nadal jest to jego celem. Jeśli chodzi o naszeprojekty, byliśmy zachwyceni niesamowitą reakcją, jaką otrzymaliśmy. Wszyscy, od pracowników po klientów i przedstawicieli prasy z branży, całym sercem zaangażowali się w te ekscytujące, satysfakcjonujące działania. Piłka nożna to sport uwielbiany przez miliony ludzi, a to partnerstwo jest krokiem milowym w strategii rozwoju Prometeon - powiedziała Sabina Oriani, Chief Marketing Officer Prometeon Tyre Group.

- Jesteśmy naprawdę zaszczyceni, że Prometeon stoi za nami również w sezonie 23/24. Jest to firma i zespół, z którym nawiązaliśmy silną więź ze wszystkich punktów widzenia, nie tylko z profesjonalnego. Nadajemy na tych samych falach, jeśli chodzi o koncepcję doskonałości i pracy zespołowej - skomentował Luca Martines, Managing Corporate Director Parma Calcio.

Klub Parma Calcio jest jednym z najbardziej utytułowanych włoskich zespołów. W swojej historii zdobył trzy Puchary Włoch (Coppa Italia), Superpuchar Włoch (Super Coppa), Puchar Zdobywców Pucharów (Coppa delle Coppe), dwa Puchary UEFA i Superpuchar UEFA. Po AC Milan, Juventusie i Interze, Parma Calcio zajmuje czwarte miejsce wśród włoskich klubów w ogólnym rankingu UEFA pod względem liczby zdobytych tytułów. To partnerstwo jest więc doskonałą okazją do wzmocnienia marki Prometeon na całym świecie, ponieważ piłka nożna jest nie tylko jednym z najpopularniejszych sportów, ale ma również trzy podstawowe wartości wspólne z Prometeon, którymi są: praca zespołowa, pasja i orientacja na wyniki.

W minionym sezonie Prometeon zainicjował wiele różnych działań - „najmłodsi na murawie” dla dzieci pracowników, wyjazdy medialne dla dziennikarzy pracujących w prasie i telewizji, wydarzenia dla pracowników oraz doświadczenia dla klientów. Odbył się również pierwszy międzynarodowy konwent sieci Supertruck, który został zorganizowany w Parmie na początku lata. Pozwoliło to na wykorzystania współpracy z Parma Calcio i ułożenie specjalnego programu, który przyciągnął dealerów z dziewięciu krajów europejskich.

- Ten sponsoring jest kluczowy, ponieważ pozwala nam utrwalać relacje z naszymi klientami i sprzyja nowym inicjatywom biznesowym. Nie moglibyśmy oczekiwać więcej od klubu Parma Calcio. W ciągu sezonu byliśmy w stanie zaoferować wielu klientom niezapomniane wrażenia, i nie mamy tu na myśli tylko oglądania meczu, ale także ekskluzywne aktywności, zwiedzanie muzeum i szatni klubowych oraz oglądanie rozgrzewek piłkarzy z linii bocznej. To było niesamowicie wciągające doświadczenie w świecie Parma Calcio. Tylko podczas 18 meczów rozegranych u siebie na stadionie Tardini gościliśmy ponad 500 gości z rynku włoskiego - podsumowuje Simone Marsico, Managing Director Italy i Head of Global Fleet Management w Prometeon Tyre Group.

Źródło i fot.: Prometeon

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń