Sieć warsztatów samochodowych Q Service Castrol ruszyła z nową kampanią wizerunkową, w której pojawia się ambasador marki - drifter Bartosz Ostałowski.
Sieć warsztatów samochodowych Q Service Castrol w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej zwraca uwagę na cztery kwestie, na które w swojej dotychczasowej działalności kładzie największy nacisk: wysoką jakość realizowanych usług, wysoki poziom obsługi klienta, dogodną lokalizację serwisów oraz potrójną gwarancję: na silnik, hamulce i opony.
W spotach realizowanych przez Q Service Castrol pojawia się Bartosz Ostałowski, drifter i ambasador marki, współpracujący z nią od 2018 roku. W krótkich filmach zachęca do korzystania z usług oferowanych przez sieć warsztatów. Każdy z materiałów nawiązuje z kolei do wspomnianych wcześniej obszarów działalności. Kampania wystartowała w sierpniu i potrwa do października.
- Dotychczasowe kampanie promujące nasze projekty i przedsięwzięcia cieszyły się pozytywnym odbiorem. Naszym głównym celem jest dotarcie z komunikacją do nowych klientów, zarówno po stronie użytkowników pojazdów, jak i właścicieli warsztatów samochodowych. Mamy nadzieję, że najnowsze spoty, do których zaangażowaliśmy naszego wieloletniego ambasadora Bartosza Ostałowskiego równie mocno przyciągną obecnych, ale też przyszłych klientów sieci - komentuje Marta Ciesielska, kierownik sieci serwisowych Q Service Castrol.
To kolejna kampania marki realizowana z udziałem sportowców. W 2019 roku Q Service Castrol rozpoczął współpracę z utytułowanymi polskimi siatkarzami - Piotrem Gruszką, Zbigniewem Bartmanem oraz Katarzyną Skowrońską, realizując kampanię „Asy Serwisowe”.
Sieć warsztatów samochodowych Q Service Castrol powstała w 2018 roku jako wspólna inicjatywa dwóch partnerów - Inter Cars oraz producenta olejów silnikowych Castrol. W tym roku marka obchodzi 5-lecie swojego istnienia, a w sieci zrzeszonych jest ponad 500 warsztatów samochodowych.
Źródło i fot.: Q Service Castrol