Firma Nexen Tire we współpracy z ilustratorem Kervinem Brisseaux opracowała nowe wizualizacje, które wykorzysta w kampanii mającej promować markę jako modną, innowacyjną i troskliwą.
Motywem przewodnim najnowszej kampanii Nexen Tire jest hasło „We got you”, które obejmuje trzy filary marki: modny, innowacyjny i troskliwy. Firma zamierza budować pozycję modnej i innowacyjnej marki na rynku europejskim i w tym celu nawiązała ścisłą współpracę z haitańsko-amerykańskim artystą, którego styl ilustracji zawiera wpływy mody, muzyki i innych aspektów popkultury. Kampania wprowadza dwie grafiki, które reprezentują unikalną propozycję sprzedaży Nexen Tire. Aby przekazać swoją wiadomość w jasny i skuteczny sposób, firma nawiązała współpracę z agencją kreatywną Saint Elmo's.
Stylizowane zwierzęta pojawiające się na grafikach mają wyrażać pewność siebie i dumę, a kolorystyka wzorowana jest na firmowych barwach Nexen Tire. Komunikat zamieszczony na wizualizacji ma na celu pokazanie wizerunku firmy jako marki innowacyjnej, która przesuwa granice.
- Wierzymy, że współpraca z Kervinem Brisseaux i Saint Elmo's wyniesie Nexen Tire na nowy poziom i sprawi, że konsumenci zaczną postrzegać naszą markę jako modną i premium - powiedział DC Kim, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w Nexen Tire Europe. - Nexen Tire odważył się być innym i przejmuje inicjatywę w tej nowej podróży. Używając atrakcyjnych obrazów i angażując ludzi w dyskusje, chcemy wyróżnić się z tłumu i przedstawić firmę i jej produkty szerszej publiczności w niezwykły sposób.
Producent zamierza rozszerzyć swoją kampanię na inne obszary komunikacji marketingowej, obejmujące zarówno platformy online, jak i offline.
Źródło i graf.: Nexen Tire
Oprac.: (zg)