SKF Tyre Pressure Monitoring System to elektroniczny układ, który monitoruje ciśnienie w kołach, natychmiast informuje kierowcę o anomaliach i w ten sposób realnie przyczynia się do poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego. System SKF przeznaczony do samochodów osobowych nie wymaga programowania, ponieważ został opracowany w standardzie OE i jest już dopasowany do konkretnych modeli pojazdów.
Nieprawidłowe ciśnienie w ogumieniu obniża bezpieczeństwo jazdy - nadmierne lub niedostateczne skraca żywotność opon, a w skrajnych przypadkach może być także przyczyną „wystrzału opony”. Dzięki systemowi monitorowania ciśnienia SKF, kierowcy mogą kontrolować ciśnienie w oponach w sposób dokładny i ciągły, co poprawia bezpieczeństwo jazdy, wydłuża żywotność ogumienia i optymalizuje zużycie paliwa.
System o jakości OE robi różnicę
System TPMS od SKF do samochodów osobowych został opracowany w standardzie OE. Oznacza to, że w sprzedaży oferowane są zestawy spersonalizowane do poszczególnych samochodów. SKF obejmuje 75 proc. europejskich pojazdów wyposażonych w system TPMS. SKF Tyre Pressure Monitor różni się jednak od większości urządzeń dostępnych na rynku, ponieważ nie wymaga żadnego programowania, co znacznie ułatwia montaż i aktywację. Czujniki SKF TPMS gwarantują wydajność równoważną OE oraz precyzyjne osadzenie i uszczelnienie. System TPMS obejmuje monitor ciśnienia w oponach z ostrzeżeniem o niskim ciśnieniu, kontrolkę TPMS i narzędzie do resetowania TPMS.
- SKF TPMS jest owocem dziesięcioleci ścisłej współpracy SKF z wiodącymi producentami pojazdów samochodowych. To połączenie nowoczesnych materiałów i zaawansowanego oprogramowania - wyjaśnia Marcin Czajka, Vehicle Aftermarket Sales Manager South SKF Polska S.A.
Cechy SKF TPMS:
Źródło i fot.: SKF