Od momentu rozpoczęcia nowego programu partnerskiego TecAlliance, które miało miejsce 150 dni temu, zarejestrowało się w nim już 250 potencjalnych partnerów. Program został zaprojektowany z myślą o wsparciu dostawców oprogramowania i sprzedawców oraz konsultantów.
Program Partnerski TecAlliance oferuje partnerom szereg korzyści, w tym kompleksowe szkolenia, indywidualne wsparcie oraz dostęp do materiałów marketingowych i sprzedażowych.
Od momentu uruchomienia w programie zarejestrowali się potencjalni partnerzy z różnych regionów, przy czym około 50 proc. rejestracji pochodziło z Europy. Wielu zainteresowanych podczas rejestracji wskazało, że chce wykorzystać program do rozszerzenia swojej działalności na cały świat. Większość z nich jako grupę docelową określiło warsztaty lub mniejszych dystrybutorów i sprzedawców detalicznych, niektórzy kierują swoją ofertę również do producentów części oraz firm flotowych i ubezpieczeniowych.
- Cieszymy się z niezwykłego zainteresowania naszą nową ofertą, zarówno w Europie, Afryce, Azji, jak i w Ameryce - mówi Robert Szwed, wiceprezes ds. zarządzania partnerami w TecAlliance. - Z niecierpliwością czekamy na dalsze zacieśnianie relacji z naszymi obecnymi i potencjalnymi partnerami oraz możliwość wspierania ich w optymalizacji ich strategii biznesowych i obecności na rynku.
TecAlliance od prawie trzech dekad wspiera graczy na niezależnym motoryzacyjnym rynku części zamiennych i oferuje producentom części, dystrybutorom, warsztatom i operatorom flot ustandaryzowane rozwiązania w zakresie danych. Wprowadzenie programu partnerskiego sprzyja rozwojowi obecnych i nowych partnerów, pomagając im zdobyć dodatkową wiedzę, przyspieszyć rozwój i zwiększyć przychody.
Źródło i graf.: TecAlliance