Blisko 100 mechaników, przedstawicieli niezależnych warsztatów motoryzacyjnych, wzięło udział w pierwszej, dedykowanej ekspertom branżowym edycji programu.
Akademia Quartz Professional jest rozwinięciem znanej formuły, która od ponad trzech lat sprawdza się w kształceniu uczniów i studentów kierunków mechanicznych. Najważniejszym punktem spotkania było interaktywne szkolenie i quiz dla uczestników prowadzony przez Adama Klimka, popularnego w Polsce mechanika oraz Andrzeja Husiatyńskiego, eksperta TotalEnergies. Po sesji obejmującej 10 zagadnień - omówienie każdego kończyło się rundą pytań - trzem najlepszym uczestnikom wręczono nagrody specjalne, a wszyscy otrzymali firmowe upominki oraz certyfikaty.
Szkolenie cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem jeszcze przed samym wydarzeniem, a w opinii wielu mechaników pozwoliło nie tylko usystematyzować, ale także rozbudować dotychczasową wiedzę. Akademia Quartz Professional była dla wszystkich okazją do wymiany doświadczeń i rozmów o produktach olejowych, rynku i motoryzacji.
- Tego typu spotkania mają na celu ugruntowanie wiedzy technicznej, poprzez zwrócenie uwagi na to jak istotną rolę pełnią środki smarne w motoryzacji oraz jak rygorystyczne normy muszą spełnić, aby sprostać olbrzymiemu postępowi technologicznemu i rygorystycznym wymaganiom współczesnych silników. Dla nas jako organizatorów, niezwykle cenne są także wrażenia mechaników. Patrząc po zebranych uczestnikach były one bardzo pozytywne - powiedział Stefan Przeniosło, dyrektor marketingu TotalEnergies Marketing Polska
Wśród uczestników przeważały opinie, że interaktywna formuła, w ramach której mogą na bieżąco weryfikować swoją wiedzę i rywalizować o nagrody, wciąga i jest atrakcyjniejsza od zwyczajnych szkoleń czy prezentacji. Każdy z mechaników doskonale orientuje się w podstawach doboru środków smarnych, jednak podczas wydarzenia uczestnicy mieli okazję w przystępnej formie zdobyć wiedzę na temat najnowszych technologii olejowych bezpośrednio od producenta.
Źródło i fot.: TotalEnergies