2023-05-24

ALZURA Tyre24 korzysta z SI

Platforma B2B dla rynku wtórnego części samochodowych w ciągu ostatnich miesięcy zwiększyła zastosowanie sztucznej inteligencji, aby w ukierunkowany sposób odpowiadać na potrzeby klientów i optymalnie prezentować produkty.

Sztuczna inteligencja (SI) jest już skutecznie stosowana do optymalizacji wysyłki newsletterów - oprogramowanie analizuje zainteresowania odbiorców i dostosowuje treści indywidualnie. Do tego używana jest logika matrycy z około 480 połączeniami i dynamiczne elementy zastępcze. Od niedawna wykorzystywany jest również chatbot ChatGPT.

SI jest wykorzystywana do indywidualnego dotarcia do klientów na platformie. W tym celu firma stworzyła macierz z różnymi, jasno zdefiniowanymi typami odbiorców na podstawie modelu 4-kolorowego. W zależności od typu osobowości dzielą się oni na klientów zorientowanych na fakty, emocjonalnych, zorientowanych na bezpieczeństwo i zorientowanych na przyszłość. Na podstawie tej klasyfikacji SI tworzy tekst najlepiej odpowiadający danemu typowi. Klient ma zobaczyć tylko treści, które są do niego dokładnie dopasowane, nie tylko geograficznie, ale także pod względem prezentacji.

W zakresie wyboru produktów klienci biznesowi na platformie mają wolny wybór. Rekomendacje udzielane są delikatnie. W przypadku sektora B2B klient zazwyczaj dokładnie wie, czego szuka. Firma stawia więc na optymalną funkcjonalność platformy, taką jak dobrze działające autouzupełnianie podczas wyszukiwania produktów i ciągłą analizę zachowania klienta. Słowa kluczowe, które nie dają odpowiednich wyników, są dokładnie analizowane i optymalizowane, aby pokazywać klientom odpowiednie kategorie produktów.

Firma podkreśla jednak, że w przeciwieństwie do Amazona nie udziela rekomendacji sprzedawców. Nie ma to sensu w sektorze B2B, a decyzja o tym, który produkt kupić u którego sprzedawcy, należy wyłącznie do klienta. Korzystający z platformy mogą sortować dostawców według najtańszych lub najszybciej dostarczających i wybierać odpowiedniego sprzedawcę dla siebie.

- Wykorzystanie sztucznej inteligencji pokazuje, że indywidualne podejście i ciągła analiza zachowania klientów w handlu elektronicznym są niezwykle ważne. Jesteśmy dumni z faktu, że zawsze zapewniamy naszym klientom optymalne doświadczenie zakupowe i dlatego w przyszłości będziemy jeszcze bardziej stawiać na innowacyjne technologie - powiedział Michael Saitow, CEO i założyciel ALZURA AG.

Źródło i fot.: ALZURA AG

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń