Ultrac do nowego BMW X1

Firma BWM Group wybrała letnią oponę Vredestein Ultrac firmy Apollo Tyres jako oryginalne wyposażenie nowego, kompaktowego SUV-a BMW X1.

Wykonana na zamówienie wersja opony Vredestein Ultrac została opracowana przez firmę Apollo Tyres we współpracy z BMW Group. Ogumienie stworzono z myślą o wzmacnianiu przyczepności modelu X1, a jednocześnie maksymalnym ograniczeniu zużycia paliwa dzięki niskiemu oporowi toczenia.

Oznaczone symbolem gwiazdki na ścianie bocznej opony Vredestein Ultrac wybrane przez BMW Group będą produkowane w zakładzie w Gyöngyöshalász na Węgrzech w rozmiarze 205/65 R17 100Y XL. Ogumienie zostanie dostarczone bezpośrednio do niemieckiego zakładu produkcyjnego BMW w Ratyzbonie.

Aby zapewnić długoterminowe wsparcie dla nabywców nowego SUV-a firmy Apollo Tyres i BMW Group wprowadzą opony Ultrac na rynek części zamiennych oraz do salonów dealerskich marki.

Nowy kontrakt na dostawę oryginalnego wyposażenia do modelu X1 stanowi kontynuację wcześniejszej umowy pomiędzy firmami, w ramach której Grupa BMW wybrała opony Vredestein Ultrac firmy Apollo Tyres jako standardowe wyposażenie najnowszego BMW Active Tourer serii 2.

- Jakość produktu, współpraca techniczna i zagwarantowanie stałego zaopatrzenia mają kluczowe znaczenie dla tego typu umowy na OE - komentuje Benoit Rivallant, prezes i dyrektor generalny firmy Apollo Tyres Europe. - Nasz wykwalifikowany europejski zespół badawczo-rozwojowy wspiera nas w negocjowaniu coraz większej liczby nowych umów na OE, prezentując potencjał dalszego doskonalenia produktów premium marki Vredestein pod kątem konkretnych zastosowań. Jednym z powodów naszej dumy z podpisania umowy na OE z grupą BMW jest fakt, że to podkreśla, jak bardzo doceniają produkty Vredestein ci, którzy cenią sobie satysfakcjonującą dynamikę jazdy oraz wysoką wydajność.

Opony Ultrac z najnowszej serii pozwalają uzyskać o 15 proc. lepszą przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach względem poprzedniego modelu. Jest to wynikiem wzmocnionego żłobienia z bardziej kwadratową powierzchnią styku oraz sztywniejszej rzeźby bieżnika i jego środkowej części z parabolicznymi rowkami bocznymi. Połączenie tych rozwiązań zapewnia lepszą reakcję i precyzję układu kierowniczego, zwiększając bezpieczeństwo i dynamikę jazdy. Dodatkowo zmniejszony o 5 proc. opór toczenia opony przekłada się na niższe zużycie paliwa oraz ograniczoną emisję CO2.

W porównaniu z poprzednim modelem opony Ultrac mają również o 50 proc. większą zawartość wyjątkowych, zwiększających przyczepność mieszanek krzemionki i żywicy, co pozwala uzyskać o 10 proc. lepszą skuteczność hamowania na suchych i mokrych nawierzchniach. Udoskonalono również amortyzację wstrząsów i zmniejszanie poziomu hałasu, wprowadzając obniżoną wysokość w punkcie szczytowym, zoptymalizowaną konstrukcję ścian bocznych i zwiększoną strefę elastyczną. Ponadto zoptymalizowano rozłożenie bieżnika dla różnych średnic opony, aby zwiększyć komfort akustyczny.

Źródło i fot.: Apollo Tyres

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń