2023-02-27

Pirelli H02 Pro Trailer

Opona H02 Pro Trailer to nowość w gamie Serie 02 marki Pirelli. Produkt do stosowania w naczepach o dużych ładunkach i objętościach, jedno- lub wieloosiowych, został zaprojektowany w celu zapewnienia maksymalnej efektywności i optymalizacji kosztów eksploatacji floty. H02 Pro Trailer sprawdza się w transporcie dalekobieżnym i zastępuje ST:01 Neverending Super Single. Opona jest już dostępna w sprzedaży w Europie w rozmiarach 435/50 R19.5 i 445/45 R19.5.

Jak cała gama Serie 02, H02 Pro Trailer posiada oznakowanie zimowe 3PMSF, jest wyposażona w czujnik RFID i korzysta z homologacji głównych europejskich producentów pojazdów. W H02 Pro Trailer zastosowano innowacje technologiczne opracowane przez Prometeon. Opona została zaprojektowana tak, aby zapewnić najwyższe poziomy wydajności i zoptymalizowane koszty operacyjne. Produkt oferuje nowe standardy bezpieczeństwa i nośności, a także kategorię zużycia paliwa, która obecnie stanowi Klasę A dla rozmiaru 435/50 i Klasę B dla 445/45.

W porównaniu z poprzednią linią, H02 Pro Trailer oferuje o 20 proc. zwiększone bezpieczeństwo (dzięki lepszej przyczepności na mokrej nawierzchni, oznaczeniu 3PMSF i nowej konstrukcji bieżnika), o 10 proc. większą nośność (do 10 ton na oś) oraz o 20 proc. mniejszy opór toczenia. Usprawniono również montaż opony.

W porównaniu z konkurencją, H02 Pro Trailer jest najlepsza w swojej klasie w rozmiarze 435/50 R 19.5 pod względem zużycia paliwa, przyczepności na mokrej nawierzchni i zewnętrznego hałasu toczenia, natomiast rozmiar 445/45 R 19.5 przoduje pod względem indeksu nośności (ze 160 do 164), będąc także jedynym modelem wśród swojej konkurencji z segmentu premium z oznaczeniem 3PMSF i czujnikiem RFID.

Bieżnik H02 Pro Trailer posiada sześć wzdłużnych rowków, sprzyjających równomiernemu zużyciu. Dwa rowki zewnętrzne są większe dla zapewnienia skutecznego odprowadzania wody i lepszych właściwości jezdnych, a cztery rowki środkowe są węższe dla zwiększenia sztywności bieżnika, zapewnienia maksymalnego przebiegu i niższego zużycia paliwa, przy bezkompromisowej wydajności na mokrej nawierzchni. Żebra charakteryzują się specjalnymi cylindrycznymi kanałami, które sprzyjają stabilności i hamowaniu na mokrej nawierzchni.

- Dzięki inwestycjom w badania i rozwój, jakich dokonaliśmy w ciągu ostatnich dwóch lat, przegląd asortymentu i wprowadzenie nowych produktów z gamy Serie 02 przyspieszy w 2023 r. - tłumaczy Alexandre Bregantim, Chief Technical Officer Prometeon Tyre Group. - Naszym celem jest zawsze dostarczać naszym klientom produkty zapewniające najwyższą wydajność.

Technologie zastosowane w H02 Pro Trailer obejmują:

SWITe (Spiral Wire Technology) - drut w opasaniu o nowej geometrii i zwiększonej średnicy sprzyja trwałości i odporności,

HR4B (High Resistance 4 Belts) - konstrukcja opasania zaprojektowana w celu maksymalnego zwiększenia elastyczności osnowy i wytrzymałości strukturalnej karkasu, jednocześnie poprawiająca wygodę użytkowania, trwałość i możliwość bieżnikowania,

SHTB (Super High Tensile Belt) - kord wykonany ze stali o wysokiej wytrzymałości, dzięki czemu zapewnia wysoką elastyczność i zapobiega rozprzestrzenianiu się korozji, gwarantując wytrzymałość i długą żywotność karkasu,

COBe (Cross Over Bead) - wzmocniona stopka w połączeniu z nową geometrią metalowych drutów zapewnia dużą elastyczność, wytrzymałość i wysoką nośność,

DLTC (Dual Layer Tread Compound) - zewnętrzna warstwa bieżnika zapewnia wysoki przebieg, doskonałe trzymanie się drogi i skróconą drogę hamowania; wewnętrzna warstwa pomaga ograniczać akumulację ciepła i zapewnia niższy opór toczenia przy większej integralności bieżnika.

Źródło i fot.: Prometeon Tyre Group

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń