2013-06-14

Ranking Best Global Green Brands 2013

 

Liderem wśród najlepszych „zielonych” marek już po raz trzeci została Toyota. W rankingu Best Global Green Brands 2013 to właśnie japoński koncern zajął najwyższą pozycję spośród wszystkich firm motoryzacyjnych. Toyotę doceniło ponad 10.000 klientów, przede wszystkim za wyznaczanie standardów w dziedzinie ochrony środowiska. Toyota podejmuje również inwestycje w zakresie innowacyjnych produktów, jak Toyota Prius, a także programów zmniejszenia efektu cieplarnianego, zużycia wody i energii.

Firma zdobyła duże uznanie dzięki technologii hybrydowej. Warto dodać, iż łączna sprzedaż samochodów marki Toyota i Lexus o napędzie hybrydowym przekroczyła liczbę 5,22 mln egzemplarzy, co wpłynęło na obniżenie emisji CO² o ok. 35 mln ton. Właśnie ta technologia jest kluczowym elementem strategii koncernu na najbliższe lata. W ramach niej, do końca 2015 r., w salonach ma pojawić się 21 nowych modeli hybrydowych. Obecnie na rynku dostępnych jest 12 takich modeli marki Toyota i Lexus.

Japoński koncern wyróżnia się nie tylko dzięki innowacyjnym produktom, ale także dzięki zrównoważonemu modelowi prowadzenia działalności. Przykładem na to może być uzyskanie certyfikatu ISO 14001 przez Toyota Motor Manufacturing w Wielkiej Brytanii (TMUK), który świadczy o ekologicznym procesie produkcji. W fabryce tej zainstalowano system 16 800 paneli słonecznych, przy którego pełnym wykorzystaniu można zapewnić energię potrzebną do produkcji 7 000 samochodów rocznie.

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń