Point S oficjalnie otworzył swoje pierwsze dwa punkty sprzedaży w Brazylii. W kwietniu 2022 roku sieć ogłosiła, że podpisała umowę masterfranczyzy z ATO, a jej udziałowcami są koncerny motoryzacyjne ADSTA i Orletti.
Po fazie negocjacji i planowania, w listopadzie każdy z franczyzobiorców oficjalnie otworzył pilotażowy punkt sprzedaży - ADSTA w Recife, a firma Orletti w Vitorii.
Inauguracja nowych oddziałów odbyła się w obecności lokalnych dygnitarzy i wybranych urzędników, dostawców i dziennikarzy. - Otwarcie pilotażowego punktu sprzedaży jest zawsze ważnym krokiem w rozwoju naszej marki w nowym kraju. Lokalizacje te stają się punktem odniesienia dla przyszłych franczyzobiorców pod względem brandingu, układu i jakości usług, dlatego tak ważne jest, abyśmy zrobili to dobrze - skomentował Fabien Bouquet, CEO Point S International. - Jestem pod wrażeniem niezwykłej pracy, jaką wykonano w tych dwóch punktach. Są świetną wizytówką naszej sieci powstającej w Brazylii.
Otwarcie dwóch pierwszych punktów oznacza początek ambitnej strategii Point S w Brazylii - ATO przeznaczyło około 31 mln euro na uruchomienie ponad 200 lokalizacji Point S w całym kraju.
Źródło i fot.: Point S
Oprac.: (zg)