Aplikacja Castrol Fastscan zapewnia dostęp do nowego centrum wiedzy oraz pomaga właścicielom niezależnych serwisów w zdobywaniu nagród za punkty gromadzone po nabyciu określonych produktów Castrol.
Nowa aplikacja nagradza niezależne serwisy za każdym razem, gdy kupują określone produkty marki Castrol. Fastscan to nie tylko program lojalnościowy, ale również dostęp dla użytkowników do zupełnie nowego centrum wiedzy oferującego wsparcie techniczne, instruktażowe nagrania wideo, a także merytoryczne artykuły na temat serwisu i konserwacji pojazdów. Castrol współpracuje z partnerami z branży motoryzacyjnej, aby tworzyć różnorodne treści skierowane do właścicieli niezależnych warsztatów.
Właściciele serwisów korzystający z aplikacji Castrol Fastscan gromadzą punkty za zakup produktów marki Castrol: Edge, Magnatec, GTX, Transmax do samochodów osobowych oraz produktów Castrol do motocykli, i mogą wymieniać te punkty na nagrody spośród 10 różnych kategorii. Aż 300 serwisów, które jako pierwsze zarejestrują się w nowej aplikacji, otrzyma dodatkowo 1000 punktów powitalnych.
- Ta łatwa w użyciu aplikacja to interaktywne centrum cyfrowe, stworzone, aby wspierać niezależne serwisy i oferować im dodatkowe korzyści. Castrol Fastscan jest częścią naszej strategii budowania relacji partnerskich z serwisami oraz ich pracownikami, pomagając warsztatom zwiększać obroty, radzić sobie ze zmianami w branży oraz jeszcze bardziej zwiększać produktywność - powiedziała Layla Yebaile, menedżer ds. marketingu usług serwisowych EMEA w Castrol Europe.
Do programu lojalnościowego mogą dołączyć wszystkie serwisy nabywające produkty Castrol u autoryzowanych dystrybutorów.
Źródło i graf.: Castrol