Na początku września Continental rozpoczął jesienną kampanię reklamową, w której promuje opony całoroczne AllSeasonContact. Jest ona odpowiedzią na rosnące zainteresowanie segmentem opon wielosezonowych na polskim rynku.
Producent skupia się na promocji oferty opon AllSeasonContact skierowanej do stale rosnącej grupy kierowców, którzy decydują się na korzystanie z opon całorocznych.
- Na przestrzeni ostatnich lat obserwujemy bardzo duży wzrost popularności segmentu Allseason na polskim rynku. Trend ten potwierdzają dane Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Opon i Gum (ERTMA) według, których w 2022 roku sprzedano o 17 proc. więcej opon wielosezonowych niż w tym samym okresie w roku ubiegłym - mówi Piotr Snakowski, dyrektor marketingu w Continental Opony Polska. - Jest on szczególnie widoczny w grupie kierowców wykorzystujących samochody do jazdy miejskiej. Charakterystyczną cechą naszego rynku jest również fakt, że kierowcy coraz częściej wybierają wyższe felgi, największe wzrosty rynkowe zanotowały opony w rozmiarach od 17 cali wzwyż.
Opony wielosezonowe Continental AllSeasonContact gwarantują niezawodność o każdej porze roku. Dzięki zastosowaniu mieszanki Traction Silica Compound doskonale trzymają się nawierzchni i zapewniają skuteczne hamowanie przez cały rok. Dodatkowo konstrukcja opony oparta na otwartych barkach zapobiega utracie przyczepności podczas jazdy po nawierzchni pokrytej wodą, a sztywny bieżnik zapewnia pewność prowadzenia niezależnie od zmieniających się warunków atmosferycznych. W AllSeasonContact zastosowano również opracowaną przez Continental technologię ContiSeal, która polega na uszczelnianiu uszkodzonego bieżnika opony. Dzięki niej nie jest konieczna natychmiastowa zmiana ogumienia w przypadku przebicia przez gwóźdź lub podobny przedmiot. Model ten był wielokrotnie nagradzany w testach opon wielosezonowych, m.in. Auto Bild w 2020 i 2021 - ocena „wzorowa”, Gazeta Auto - „Najlepsza w teście 2021”.
Do końca września trwa promocja, w ramach której do każdego kompletu opon wielosezonowych Continental, kupionego na portalu Oponeo.pl, można otrzymać kartę podarunkową o wartości 50 zł. W nowej kampanii Continental stawia na emocje i humor, i zrywa tym samym z utrwaloną konwencją reklam producentów opon.
- W nowej serii spotów pokazujemy, że reklamy opon mogą wywołać uśmiech na twarzy, a jednocześnie bardzo się wyróżnić. Postawiliśmy na lokalne akcenty i kody kulturowe. Są one lepiej odbierane i zapamiętywane przez konsumentów niż ma to miejsce w przypadku kreacji przygotowanych na wiele rynków i jedynie adaptowanych lokalnie - dodaje Piotr Snakowski.
Źródło i fot.: Continental