2022-09-20

15-lecie Premio

Uroczystości związane z 15-leciem sieci serwisowej Premio Opony odbyły się w zjawiskowym miejscu. Folwark Łochów w woj. mazowieckim to odrestaurowany pałac oraz wiele nowych obiektów hotelowo-konferencyjnych położonych w pięknych plenerach, których powierzchnia liczy sobie 27 ha. Przez teren przepływa rzeka Liwiec wpadająca do Bugu. Stąd ponad 250 gości sieci Premio mogło przez trzy dni brać udział w najróżniejszych aktywnościach sportowo-rekreacyjnych. Najpierw jednak odbyły się oficjalne uroczystości związane z jubileuszem.  Tak się złożyło, że jubileusz obchodzony jest już w szesnastym roku funkcjonowania sieci.

Na początek odbyła się konferencja, którą poprowadził Tomasz Drzewiecki, dyrektor sieci Premio na Europę Pół.-Wsch.. Wcielił się on w prezentera prowadzącego telewizyjny talk-show. Brali w nim udział członkowie kierownictwa sieci, ale także firmy Goodyear.

W poszczególnych panelach dyrektor Drzewiecki przeprowadzał rozmowy m. in. Piotrem Nowakowskim, pierwszy dyrektorem sieci w Polsce, Martą Sobieską, dyrektorem marketingu opon osobowych Goodyear na Europę Pół.-Wsch.; Agnieszką Gralewską, dyrektor marketingu sieci Premio na Europę Pół.-Wsch.; Michałem Tarnawskim, liderem zespołu flotowego Premio; Mateuszem Stachowiczem, menadżerem ds. rozwoju flot Premio; Leszkiem Szafranem, dyrektorem zarządzającym dywizją opon osobowych Goodyear na Europę Pół.-Wsch.; Waldemarem Jaroszem, dyrektorem zarządzającym dywizją opon ciężarowych Goodyear na tenże obszar, a także Krzysztofem MoskalemFilipem Dzikiem, regionalinymi menadżerami Premio oraz Robert Krzowski, menadżer ds. szkoleń klientów Premio na Europę Pół.-Wsch.

W czasie tych rozmów uczestnicy jubileuszu dowiedzieli się bardzo dużo o ekipie zarządzającej siecią i koncernem Goodyear w Polsce, ale także o tym co udało się zrobić, jakie problemy stworzyła pandemia koronawirusa, jakie czekają wszystkich wyzwania w najbliższych miesiącach i latach.

Potem odbyła się uroczysta gala, w czasie której wręczono 21 statuetek  najlepszym klientom i zarazem partnerom sieci Premio (lista wyróżnionych poniżej). Na zakończenie tego bogatego w wydarzenia dnia, odbył się koncert zespołu Kombi. Więcej  przeczytacie w relacji, którą zamieścimy w październikowym wydaniu Przeglądu Oponiarskiego.

  • Najlepsza obsługa klienta indywidualnego w 2021 r. - PREMIO CARSPEC
  • Najlepsza obsługa klienta flotowego w 2021 r. - PREMIO BJ KUTNIK
  • Najbardziej zaangażowany serwis Premio w promocje marketingowe w 2021 r. - PREMIO BERLUX
  • Najbardziej zaangażowany serwis Premio w portalu zakupowym opon i felg - PREMIO SB CAR WASH
  • Najbardziej zaangażowany serwis Premio w portalu części - PREMIO BIELAK
  • Najlepszy serwis Premio w grywalizacji szkoleniowej Good Game w 2021 r. - PREMIO RING SERVICE
  • Największe zaangażowanie serwisu Premio w rozwój systemu Tiresoft - PREMIO NOWAK
  • Największa dynamika sprzedaży opon ciężarowych w sieci Premio w 2021 r. - PREMIO MORAWIEC
  • Największa dynamika sprzedaży opon ciężarowych w sieci Premio w 2021 r. - PREMIO TRUCK OPONY
  • Największa dynamika sprzedaży opon ciężarowych w sieci Premio w 2021 r. - PREMIO MBM AUTO SERWIS
  • Rozwój sprzedaży opon do flot transportowych za pośrednictwem portalu Truckforce w 2021 r. - PREMIO OPMAR
  • Rozwój sprzedaży opon do flot transportowych za pośrednictwem portalu Truckforce w 2021 r. - PREMIO MAXIGUM
  • Najwyższy wynik audytu Truckforce w sieci Premio w 2021 r. - PREMIO CENTRUM GRADOWSKI
  • Najwyższy wynik audytu Truckforce w sieci Premio w 2021 r. - PREMIO KERI
  • Największy wolumen zakupów opon osobowych w sieci Premio w 2021 r. - PREMIO ATS
  • Największy wolumen zakupów opon osobowych w sieci Premio w 2021 r. - PREMIO STUDNIK
  • Największy wolumen zakupów opon osobowych segmentu premium w 2021 r. - PREMIO UNI-CAR
  • Największy wolumen zakupów opon osobowych segmentu premium w 2021 r. - PREMIO AUTOPON
  • Największy wolumen zakupów opon 19+ w sieci Premio w 2021 r. - PREMIO ANWIM
  • Największy wolumen zakupów opon 19+ w sieci Premio w 2021 r. - PREMIO STUDNIK
  • Nagroda za promowanie marki Premio i marki Goodyear w 2021 r. - PREMIO OPMAR

                                                                                               Relacja i fot. Sławomir Górzyński

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń