Po przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa w nowej odsłonie zadebiutują targi IAA Transportation (poprzednio pn. IAA Commercial vehicles) - hasłem tegorocznej edycji są „Ludzie i towary w ruchu”.
W nowym wydaniu wydarzenie ma stanowić okazję dla podmiotów z branży pojazdów użytkowych, autobusów i logistyki do nawiązania kontaktów z wiodącymi dostawcami technologii. Jednym z głównych celów nowej koncepcji targów jest skupienie się na neutralnej dla klimatu i technologicznej transformacji w całej branży transportowej.
Na targach IAA nie zabraknie przedstawicieli branży oponiarskiej. Bridgestone wspólnie z Webfleet zaprezentują swoje produkty, technologie oponiarskie oraz zaawansowane rozwiązania w zakresie mobilności. Goodyear zademonstruje swój kompleksowy pakiet rozwiązań dla flot - Total Mobility. Na stoisku firmy Continental będzie można zapoznać się z wieloma rozwiązaniami głównych wyzwań mobilnej przyszłości w transporcie towarowym. Swoje rozwiązania dla zrównoważonej i połączonej mobilności zaprezentuje także Michelin.
Rozbudowana koncepcja targów składa się z czterech elementów. Podczas IAA Conference międzynarodowi eksperci ze wszystkich istotnych branż będą wspólnie dyskutować o wyzwaniach naszych czasów oraz prezentować swoje rozwiązania i wizje dla globalnego i regionalnego transportu przyszłości. IAA Startup Area w całości poświęcona będzie młodym firmom, promując zarówno interakcję pomiędzy sobą, jak i wymianę z doświadczonymi ekspertami z branży. W ramach IAA Experience będzie można wziąć udział w pokazach demonstrujących najnowsze trendy w branży transportowej i logistycznej. Podczas targów po raz pierwszy wyróżniony zostanie transport autobusowy - IAA Bus Area, któremu poświęcona zostanie osobna część wystawy.
Źródło i graf.: VDA
Oprac.: (zg)