Goodyear rozwija ofertę Total Mobility, integrując inteligentne technologie, które przyczyniają się do ułatwienia cyfrowej transformacji flot. Zarówno FleetHub, jak i TechHub łączą wiele punktów danych z różnych systemów i prezentują dostępne informacje o stanie opon w jednym miejscu.
Nowa aplikacja TechHub
TechHub to zintegrowane rozwiązanie i aplikacja instalacyjna dla systemów Goodyear TPMS i DrivePoint, zapewniająca usługodawcom wiele korzyści. Nowa aplikacja pomaga technikom w instalacji inteligentnego systemu monitorowania opon, wprowadzając wysokiej jakości standardy ułatwiające prawidłowe działanie systemu. Ogólna wymiana danych między klientami flotowymi a serwisem Goodyeara jest dodatkowo usprawniona dzięki narzędziom łączności dla flot.
Po zainstalowaniu czujników ciśnienia w oponach tradycyjna metoda konfiguracji pojazdów bywa czasochłonna, ponieważ wszystkie dane trzeba wprowadzać ręcznie. TechHub oferuje rozwiązanie, które ułatwia proces instalacji. Zaawansowany protokół instalacyjny umożliwia dokładne pozycjonowanie kół, eliminując potencjalne ryzyko błędnych wpisów ręcznych, a także pozwala na ustawienie wartości odniesienia dla precyzyjnych obliczeń algorytmów i ostrzegania podczas pracy systemu.
Jak to działa?
Łączność z platformą FleetHub do zarządzania flotą zaktualizowana
Od wielu lat platforma internetowa i aplikacja mobilna Goodyear Fleet Manager jest zaufanym narzędziem wspierającym codzienne, efektywne działania. W środowisku charakteryzującym się coraz większą złożonością, a także presją czasu i kosztów, potrzeba przyspieszenia transformacji cyfrowej jeszcze nigdy nie była tak silna.
Obecnie operatorzy flot mają dostęp do wielu danych z czujników dotyczących pojazdu, opon, ładunku i innych krytycznych elementów. W praktyce te zbiory danych pozostają często odizolowane lub rozproszone, ponieważ są specyficzne dla dostawców lub systemów. Aby zachować konkurencyjność i jeszcze bardziej zwiększyć wydajność, branża domaga się bardziej zintegrowanych i połączonych rozwiązań.
Goodyear unowocześnia swoją dobrze znaną platformę i aplikację do zarządzania flotą, odpowiadając na zmieniające się potrzeby w zakresie "big data", które dziś i w przyszłości będą artykułowane przez czołowe firmy transportowe z całej Europy. Dzięki połączeniu jednego z najbardziej zaawansowanych rozwiązań do monitorowania opon na rynku, zaktualizowana wersja łączy wszystkie dostępne dane o stanie opon w jednym, przyjaznym dla użytkownika przeglądzie stacjonarnym i mobilnym. W ramach zaawansowanego FleetHub klienci mogą łatwo uzyskać dostęp do informacji z systemów Goodyear TPMS, Goodyear Checkpoint (czytnik najazdowy) i Goodyear DrivePoint. Dzięki temu menedżerowie dysponują pełną pulą danych, co pozwala im podejmować najbardziej świadome decyzje.
Ponadto FleetHub oferuje użytkownikom CheckPoint nowoczesny interfejs w profilu online, w tym zaawansowane aplikacje mobilne dostępne dla operatorów. Integracja danych przekłada się na lepsze doświadczenia klientów i scentralizowaną pomoc techniczną. Platforma jest przyszłościowa, a użytkownicy mogą korzystać z regularnych aktualizacji oprogramowania oraz z ogólnego rozwoju oferty Goodyear Total Mobility.
- W sytuacji, gdy inteligencja danych staje się coraz ważniejszym elementem działalności biznesowej, posiadanie jednego węzła i zintegrowanego przeglądu informacji jeszcze bardziej przyspieszy wydajność floty i stworzy bezpośrednią wartość dodaną dla menedżerów korzystających z tej usługi. Jako zaufany partner w dziedzinie mobilności, Goodyear jest w czołówce firm opracowujących zintegrowane systemy, które upraszczają doświadczenia użytkowników i ułatwiają naszym klientom proces transformacji cyfrowej - powiedział Piotr Czyżyk, Dyrektor Zarządzający Goodyear ds. projektów Proactive Solutions i Flot Europie.
W terenie to rozwiązanie przyczynia się do wydłużenia czasu sprawności, optymalizacji proaktywnego planowania konserwacji, wydłużenia żywotności opon i zwiększenia przebiegu. W obecnych warunkach kluczowe znaczenie dla firm transportowych ma utrzymanie przewagi nad konkurencją. Szybkie i oparte na danych decyzje przyczyniają się do zwiększenia wydajności operacyjnej i podniesienia poziomu konkurencyjności. Ostatecznie połączenie tych dwóch punktów pozwoli na usprawnienie i zrównoważenie transportu.
Źródło: Goodyear
Zdjęcia: 1 - Goodyear; 2, 3 - Sławomir Górzyński