2022-05-30

Bilstein z nowym logo

Niedawno Bilstein - producent amortyzatorów, sprężyn i elementów mocujących, zmienił swoje hasło przewodnie na „Way Ahead”. Teraz przyszedł czas na kolejny krok - odświeżenie logo marki.

W ostatnim czasie niezwykle dynamicznie następuje proces zmian technicznych. Doskonale widać to w konstrukcjach pojazdów mechanicznych, jednak wciąż fundamentalną częścią jego zawieszenia pozostaje amortyzator. W większości modeli jest to jednorurowy element z wypełnieniem gazowym.

Od wielu lat właśnie jego zarys widniał na logo marki Bilstein. I tak by pozostało, gdyby nie zmieniające się formy komunikacji wizerunkowej. Dziś niemal w całości przeniosła się do świata cyfrowego, stąd decyzja o dostosowaniu do jego postrzegania także grafiki. Utrzymano w niej dotychczasową kolorystykę, ale żółte koło przekształciło się w kwadrat, a amortyzator ze sprężyną zyskał płaski - jak ikonka na ekranie smartfona - wygląd. Nieznacznie zmieniono również typografię napisu.

Globalne wprowadzenie nowego logo marki Bilstein nastąpiło w piątek, 20 maja 2022 r. Będzie się ono sukcesywnie pojawiać w komunikacji zewnętrznej - na oznakowaniu warsztatów i punktach dystrybucji, katalogach i folderach drukowanych czy wreszcie opakowaniach produktów. Cały proces zajmie około dwóch lat.

Warto przy tym pamiętać, że zakup fabrycznie nowych amortyzatorów, sprężyn czy elementów mocowania ze starym logo w żaden sposób nie obniża jego jakości i wartości.

Źródło i graf.: Bilstein

 

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń